Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på 3D ultralyd på Majorstuaklinikken i dag. Så fantastisk å se lille babyen vår! Legen bekreftet at det var en gutt, og anatomien og alt var innenfor normalen. Lillegutt var i full aktivitet, og veiva med armene og sutta på navlestrengen. Det var helt rart å se på og vite at dette skjedde inne i magen min akkurat da. Har bare gått og smila siden vi kom ut derfra. Han må da være verdens søteste baby, og så er han ikke født enda! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så gøy, det har jeg tenkt på også.Hvor langt er du på vei....det er vel best at det er litt str. på den når man skal på 3D ? Hva kostet det, og fikk du med cd ??

Lykke til videre :-)

Skrevet

Er 27+2 (BIMs uke 28). De på klinikken sa at det var en fin tid å ta ultralyd på. Det kostet 1500 kroner (litt dyrt, ja). Vi fikk med 4 fargebilder og en CDrom med videosnutter fra ultralyden.

Skrevet

Så spennende!:) Vi skal dit i november, gleder meg! Men kunne du se at det var en gutt eller var det bare legen som såg det? Vi vil ikke vite kjønnet, men er litt bekymret for at vi skal se noe vi ikke vil se... hehe...

Skrevet

Da vi var på ordinær ultralyd, spurte vi jordmor der om hun kunne se kjønnet, og vi alle kunne se den lille tissefanten som sto rett opp (ti hi!). Legen på 3D UL ville selv se etter kjønnsorganet, og vi også (for å liksom få bekreftet at det virkelig var en gutt, liksom). Han pekte både på tissen og begge testiklene, så da var saken klar. Men så var vi heldige da babyen lå slik at vi kunne se det, han prøvde å gjemme seg litt nemlig. Tror nok at om du ikke vil vite kjønnet, så er det bare å si ifra.

Skrevet

Takk for svar!:) Vi får si ifra at vi ikke vil vite kjønnet så får vi heller se hva som skjer. Jeg for min del har lyst å vite men min samboer vil vente. Men dukker det opp en liten tissefant er jo saken ganske klar.. hihi... Da får jeg nok kjeft etterpå som fikk han med på denne ultralyden. Jeg har sagt til han at vi kan si at vi ikke vil vite, så trenger vi ikke, men en vet jo aldri...

Skrevet

På Majorstuen - rett siden av t-bane stasjonen (på høyre side om du komme fra byen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...