Gå til innhold

Angst!!! Spiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært og satt inn kobberspiral, og det er så ekkelt... Har lyst til å gå å ta den ut igjen, jeg kjenner jo at den sitter der!?! Langt inni kroppen min hvor jeg ikke kan få tak i den selv, ligger der og er skummel og skarp. Kjenner at jeg kan bli litt hysterisk nå... Ekkel, ekkel, ekkel følelse i magen. Også blir jeg kvalm av å tenke på at den er der.

Noen flere som syntes det var ekkelt, eller er jeg heeelt sprø?

Skulle ønske det fantes noe gubben kunne spise og få bivirkninger av, eller noen skarpe ting som kunne stappes inn i ham slik at jeg ikke blir gravid. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble positivt overraska..

Kjenner ikke noe. Nå når blødningen er over er det helt ok.

Tenker ikke noe på den.

Kanskje det går over etter litt?

Skrevet

Ja! Ekkelt!! Gjorde mye mer vondt enn jeg var forberedt på! Jeg kjenner den også nå etter en uke. Håper det går seg til. Kan vel bare drømme om at mennene vil gjøre noe lignende med kroppene sine... Vi får bare søke trøst hos hverandre og være glad for at vi har valget om vi ønsker å bli gravid eller ikke. Og kobberspiral er tross alt bedre enn kunstige hormoner! Tror jeg... :-/

• 1 måned senere...
Skrevet

nei da er ikke ekkelt i det hele tatt..går så bra.. hadde det også mellom mine to barn.. alt var bare bar.. merket ikke noe til den.. hadde litt mer mensen å litt mer vondt,, men det er greit får å slippe hormeoner........

Skrevet

Jeg kjenner ikke min. Ikke mannen min heller. Jeg synes det er helt supert å slippe pillen hver dag, og være helt uten hormoner. Ikke var det noe vondt å sette den inn heller, bare litt ubehagelig, men det gikk fort over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...