Gå til innhold

Oktober: FIRE CM ÅPNING, HVOR BLIR DET AV RIENE???!!!


Triad

Anbefalte innlegg

Var på sykehuset i dag og var vel egentlig blitt forespeilet at hvis ikke jeg hadde født innen i dag så skulle de legge meg inn og sette meg i gang pga svangerskapsforgiftning...

Men den gang ei. Da prøvene etter forholdene var bra og morkaka fremdeles fungerer fint ville legen ville gi meg ett par dager til for å sette i gang av meg selv.

Er jo det beste, jeg vet det og jeg vil jo selvfølgelig at fødslen skal starte av seg selv.. har bare blitt så mye fram og tilbake nå... blir som en berg og dalbane av følelser denne siste tiden.... nå..nei..nå...nei...nå da??....nei... :-(

 

Den gode nyheten er at jeg har nå 4cm åpning!!!!! Det er jo så og si halveis ;-D

I tillegg har jeg også nå fått klar beskjed, fredag den 13 (som er terminen min) kl 09.00. legger de meg inn og setter meg i gang om ikke det er skjedd noe. Men legen kunne ikke skjønne annet enn at jeg burde føde innen den tid, som han sa... for en annen gangs fødende så var det ikke unormalt å være så moden og det opptill en mnd før fødslen, men for en førstegangsfødende blir det annerledes. Det eneste jeg mangler er noen kraftige rier så ligger dette ann til å bli en veldig kjapp og grei fødsel.

 

SÅ NÅ SITTER JEG HER OG HÅPER PÅ RIER SOM SLENGER MEG VEGGEMELLOM!!! :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ha så masse lykke til.....Men gud så heldig du er som allerede har 4 cm åpning og ingen rier.....hoho!!!:) Så det blir sikkert ikke så lang fødsel på deg når det først starter....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da med 4 cm uten å egentlig ha begynt... Håper det setter i gang for fullt i natt :-) lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Triad :-)

 

Så spennende at det er 4 cm åpning! Det må jo være et godt tegn!!

Håper virkelig at det setter igang av seg selv nå - helst idag ;-)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har også 4 cm åpning, slimproppen har kommet....men riene uteblir... Hadde termin den 7.!!! Utålmodig er en passende beskrivelse på meg i nåværende situasjon! Lykke til...:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Triad!

 

Måtte selv bli satt igang ifjor. Og jeg kom også inn med 4 cm åpning som jeg ikke hadde merket.

Men hos meg kom ikke riene før de tok vannet.

 

Håper det virkelig starter av seg selv hos deg.

 

Er såååååå spent!!

Lykke til!

 

 

klem¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du allerede har født nå...

Du er heldig som ikke har hatt mye vondt fram til 4 cm! Denne fasen kan jo ofte være slitsom.

Har en venninne som hadde 6 cm og ingen rier, og hun fikk det i gang ved hjelp av å dra i brystvortene i 1 min så 10 pause og gjenta.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triad var på treff sammen meg meg + noen flere istad.

Hun ser så flott ut atte.

Har time imorgen:O)

 

Hvis ikke noe skjer før da,som vi alle håper!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...