Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Har en feeling selv jeg på hva som er i magen min, men hva ser du? Jeg er født 301273, mannen min 160974. Og termin er 01062007 Er spent nå....
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Har en del evner selv- men vet ikke helt hvordan jeg skal utvikle dem videre. Laaang historie akkurat det, men har du noen tips?
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 hei du:) jeg føler at det blir en liten gutt jeg ,som ikke blir så veldig stor ved fødselen...får opp en normal fin fødsel. du må begynne å tro på det du føler/tenker og prøv å husk enkelte ting du føler og se om det skjer eller stemmer.. jeg begynte med at jeg alltid fikk en følese på hvem jeg kom til å møte i butikken og kunne tenke hva andre tenkte,.,noen ganger måtte jeg dra på butikken for å se om det stemte..og det gjorde det..har også bommet masse,så derfor må man ta ting med en klype salt.. lykke til videre vennen:) stooor klem
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Takker for svar. Har faktisk en ganske annen følelse selv- men det er pga av at jeg følte det da jeg ble gravid. Det poppet plutselig opp i hodet mitt, da jeg hadde lagt meg for å sove. Fikk en rar følelse i magen og helt uten videre så spratt det opp oy-der ble jeg gravid og det er visst to... Så det skal det bli spennende å se. Har skikkelig sperrer på evnene. Var veldig "seende" i barndommen , men ble så redd. Frykten sitter litt for dypt. Men det er ikke en historie som egentlig egner seg her inne. Lykke til selv! Klem
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 bare å utvikle seg å prøve...du kan godt prøve meg:) det hadde jeg satt pris på jeg har el i disse dager,,kan du få opp når? når blir jeg gravid? får du opp noe annet på meg..bare kom med alt du føler tenker:) jeg er åpne for rett og gale svar:) ' klem jeg er foresten født 08.04.84 og sambo er født 27.06.80. vi har vært sammen og samboere i 5.år.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Følte meg svimmel når jeg tenkte på deg...også ler du høyt og mye. Har du rødt/rødlig hår? *driter meg sikker tbare ut nå, men tar det med et smil*
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 fy flate... du er jo flink..jeg var sykemeldt i 1.år i fjor,for jeg hadde virus på balanse nerven..og dette gjorde meg konstant svimmel,er bedre,men sliter fortsatt med det.. ja jeg ler mye..he..he men jeg er ikke rød i toppen...jeg er blond:) men bare fortsett,,,kom med alt som dukker opp,,,dette er den enste måten du lærer på
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Veel... Det med håret var fordi det føles som du er fyrrig...eller ild rundt deg da. Het type hihi. Så pussig-har aldri forsøkt det der før.
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 bare kom igjen...kom med det som dukker opp hos deg:) vi kan jo begynne å skrive fast på denne tråden,så finner vi igjen innlegget...så får du bare dytte det opp når det havner langt ned eller på neste side:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Det er utrolig vanskelig å bare la ting komme-uten å sensurer/tvile... Ble hvertfall litt satt ut jeg nå . Skal ikke så mye til-kvalm som f... om dagen. Men nå har vi en connection åpen... Jeg "kjenner" deg her jeg sitter. Så om jeg nå ikke kan se stort, så kan jeg iallfall forsøke å sende deg litt energi oa...som kanskje hjelper på babyønsket ditt da. Hvis du føler deg litt kvalm nå, så er det nok på grunn av den forbindelsen. (Nå tror du vel at jeg er helt sprø...)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Hm.. jeg er ferdig nå. Og forbindelsen er borte igjen. Hvorfor føler jeg at det er to av deg? Og at du får tvillinger...hm, må ha fått de på hjernen jeg nå. Men to er liksom et stikkord her... Vel, vel- dette får holde for nå. Takk for at jeg får øve meg litt på deg da. Og takk for oppmuntringen!
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 må si du er råååå flink jeg..herre gud..dette kan du jo:) håper virkelig vi kan holde kontakten:) for å si det sånn da,så har jeg tvillingsøstre som 11.mns yngre en meg,de er begge gravide nå og venter 2 gutter.. jeg har faktisk hatt på følsen selv at jeg kommer til å få tvillinger og jeg har hørt det fra andre også...oiii nå tenker jeg mye assa. kan du se på nytt om jeg blir gravid denne pp??har el i disse dager..stooor klem
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 Ok, dette synes jeg blir skummelt, for da kan jeg jo potensielt skuffe deg. Men for meg så ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle få så amnge barn du bare vil og i hodet mitt så har du veeeldig stor mage. Klemmer til deg!
Lillegull og spiren Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 ja skjønner deg godt at det kan virke skummelt når du får frem sånne store ting som svimmelheten min og tvillinger,når jeg faktisk har tvillingsøstre og at jeg har blitt spådd tvilliger før...så dette ser lovende ut.. det virker ut som om du bruker evnene dine rett,,så dette er bare å jobbe videre med..som sakt har jeg sakt at jeg kan følge deg opp litt om du selv vil det,i form at du "tester deg på meg". ofte når jeg skjønner at jeg har rett i ting,skjer når det første jeg tenker på eller dukker opp faktisk stemmer..ikke alltid jeg helt skjønner hva som kommer frem,,,derfor kommer det bare stikkord noen ganger...så må jeg heller spøørre de jeg spår om det stemmer eller om de kan kjenne igjen det jeg tenker på...så det er faktisk ganske spennende:) ååå jeg er så glad for at vil prøve på meg...for du virker utrolig flink,kansje litt usikker,,men det kommer seg.. bare tenk at du skal være åpnen for sånn ting,så blir det lettere for deg:) vi snakkes kansje i morgen..skal titte etter deg på tråden vår:) stoooooooooooor klem til deg fra meg:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #16 Skrevet 12. oktober 2006 Hei Baas! Klart jeg vil holde kontakten her. Men de siste dagene har jeg ikke vært mye på nett. Kaster opp døgnet rundt... Prøver med akupunktur nå, så satser på bedring snart. Vi "snakkes" da! Klem
Lillegull og spiren Skrevet 12. oktober 2006 #17 Skrevet 12. oktober 2006 hei vennen:) har ikke vært her så mye selv,så jeg leita etter innlegget vårt:) jeg får at opp at du sliter med kvalme ja,og at det vil holde på en stund,men at det kommer til å gi seg brått når det først stopper opp.. får også opp at du kommer til å slite med hard mage,,så drikk sviske saft ol.. huff,,,vet liksom ikke hva jeg skal tro denne mnd jeg..tror nok ikke at jeg er/blir gravid denne mnd..har ikke hatt så mye sex pga jobbing,,men jeg kan jo håpe at noen av småtrolla har svømt og overlevd noen dager..hii..hii... får du opp noe mere på meg i dag om ting og tang da? får du opp noe tid?dato for når samboeren min kommer til å fri til meg? klem:)
Lillegull og spiren Skrevet 13. oktober 2006 #18 Skrevet 13. oktober 2006 dytter denne opp jeg,,så du ser denne i dag:) stooor klem:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #19 Skrevet 13. oktober 2006 Hei dere to .. leste igjennom innleggene deres, min venninne og jeg holdt også på å spå hverandre før. Bruker dere tarrot kort? Er litt spennende, men også litt spookie, he,he Kos dere..
Lillegull og spiren Skrevet 5. november 2006 #20 Skrevet 5. november 2006 hei merill:) nå er det lenge siden vi har skrevet med hverandre.. er alt bra med deg? kan du prøve å se når jeg blir gravid? jeg er født 08.04.84 og sambo er født 27.06.80. stoor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå