<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 sorry.. altfor vant til å skrive min egen dato.. min er 040786 og samboer 220582.. er det gutt du ser hos oss? har du tro på ring testen?
**Håper** Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg føler gutt på dere ja. Men kan så klart ta feil vettu. Om jeg har tru på ringtesten? Ingen erfering med det.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 ok.. den gode gamle forlovelses ring over pulsen i hårstrå.. den spår meg jente gutt jente gang på gang. ble spådd av susann77. betalte for det. og hun sa jente gutt jente.. så blir spennende å se. elastica følte tvillinger gutt og jente.. en utfordring men skulle det være så så tar jeg de imot med åpne armer..blir like glad uansett hva det blir men alltid spennende å høre hva dere føler:) takk for at du tar deg tid klem
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2006 kunne du forresten sett på en ting til? ser du om kona til broren min vil ta det tungt at jeg er gravid.. hun har prøvd en stund nå å sliter litt stakar. de har en sønn fra før.. da jeg fortalte hun at jeg prøver ble hun veldig sinna... tørr ikke fortelle hun at jeg er gravid.. hun er født 15.05. mener hun er født i 78.. eller 79
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 dytter denne litt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå