Gå til innhold

Noen som kan gi råd?

apollo71 - har fått gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for tredje gang og er 11+1 uker på vei. I går så begynte det med murring i ryggen og menssmertelignende verk i magen. Jeg hadde verk i hele magen men fant i grunnen ut at jeg også hadde mye luftsmerter.

Jeg har vært ganske fin tidligere i dag, men nå begynner det på igjen med murring i ryggen (denne er ganske konstant. Kjenner ut som jeg er veldig sliten i korsryggen) og menssmertelignende verk. Jeg blør ikke så det jeg lurer på om det kan være kynnere som er kommet så tidlig? Jeg klarer ikke å huske om det har vært slik før da det er snart 5 år siden sist jeg var gravid i denne uken :-)

Jeg har aldrig hatt en sa/ma og vet ikke hva det kjenner ut som men jeg håper no at det ikke er noe gale når det ikke kommer noe blod.

Takker for all hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye vondt i magen langt ut i dette svangerskapet var på ul og greier,men alt var helt perfekt.men de sier at for hvert svangerskap får en mer smerter i livmora.Så alt er nok helt normalt med deg så lenge du ikke blør hadde jeg tatt det helt med ro :0)

Lykke til videre fremover :0)

Skrevet

Hei og takk for svar.

Jeg har nå vært på legevakten og der ble det konstantert uvi. Fikk pencelin og håper at smertene går snart over :-)

Veldig greit å vite at det ikke er noe galt med babyen i hvert fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...