Gå til innhold

Til Magda73

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ville vite om det går bra med gutten din og hans søvn?Hvor lenge måtte du "vente" etter at du kuttet ut på dagssøvn for å se om det er blitt bedre?

Vi kjøte nå 1 uke med mindre søvn på dagen så det helper liiiit kanskje men ikke noe sørlig:-(

Han fortsatt våkner før 06.00(imorges 04.20:-( men so over som vanlig natta gjennom.D har han faktisk som oftest vært flink til i det siste..nemlig at det går bra om natta men har tendens fro å våkne alto fro tidlig.Og da helper som vanlig ingetning at han sovner igjen..han er ikke vant med samsoving så det blir bare tull i senga vår.Om jeg står ved siden av senga hanskan det gå evighet før han har lagt seg ned igen men klarer ikke helt å finne ro og sovne.

Legger seg ca 19.30.Nå er eg i tvil om jeg skal legge ham enda tidligere fordi han er nå enda mer trøtt enn han var tidl da han sov 2 timer om dagen.Er liksom alltid "mot" det at ungene skal legges sent på kvelden.Da han av og itl sovnet etter 20.00 hjalp det ikke så mye:-(

Han har det fortsatt godt i sprinkelsengen sin...klatrer ikke ut og derfor jeg ikke har lyst til å byte til stor seng.Syens vi får enda mer problemer med hans vandring om natta.

Har ikke prøvd at han sover med store bror iom at de skal på skole og de var bortreist i ferien .Dessuten sover de i etasjen over så da er jeg liksom redd om han står opp om natta og skriker.

Uff..akkurat da jeg føler at det kanskje skal gå bra så oppstår igjen soveproblemer hos minstemann.D begynte å gå utover mannen min og meg og det er ingen som liker det.I itllegg skal man fungere bra på jobb også:-(

Mannen vil at vi gir ham Valegran men det er jeg så mye mot...han torss alt klarer storsett å sove natta gjennom bortsett som sagt å våkne alt for tidlig slik at vi blir sliten og han selvf også blir en del grinete.

Tjaaa....har du noen råd....føler bare at vi er i samme båt og ungene er på omtrent lik alder.Min sønn er forresten født 18.juli 04 og din?

Hilsen

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...