OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har termin i dag, men her skjer det ikke noe!!!!! Føles som om dette har vært verdens lengste svangerskap, kanskje jeg egentlig er den elefanten jeg føler meg som - de går jo svanger i 2 år... Er sååååååååååååååååååååååå fødeklar, vær så snill og kom ut!!!! Fødestøv mottas med takk!!
lillebollemor74 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, da er vi to! Jeg har også termin i dag, men trur du det skjer noe du;a - neiiida. Lillegutten har så sabla god tid at. Tro hvem av oss som får først? Med min flaks, sikkert deg.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 2 dager igjen og skjønner akkurat hvordan du har det! Men, fødestøvet mitt holder jeg for meg selv.. Hihi.. Kanskje noen andre har noe til overs til oss begge?? Jeg tror jeg må bytte nick til "Keiko" hvert øyeblikk!
baby3-2013 :) Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Vi er tre!! Jeg har også termin i dag; men junior trives visst best der han er. Ingen tegn på at han vil ut med det første :-(
mooki Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har 4 dager i gjenn så dere kan få låne litt fødestøv av meg , men husk å send det i retur da:-)) Håper dere føder i natt..
Minesmå:)+en til! Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Slå denne: I dag er det tirsdag 10. oktober. Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -5 dager (-1 uker) til termin torsdag 5. oktober 2006. H******* sier jeg.....Er knallklar nå!!!
Puttipluttipott*har født* Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Har termin om 2 dager. Trenger dessverre fødestøvet mitt selv, men krysser fingrene som bare det for deg...meg og de andre som venter...
mrs1984 Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 termin i går... klaaar til å sjå prinsen mitt;)
* nurkimagen 2006 + 2010 * Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Helt klar jeg også. Hadde termin 5. okt! Venter på at modningsakupunkturen skal hjelpe, for husvask og vinduspussing hjelper tydeligvis lite
syvendehimmel, igjen, Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Heisann du, føler som deg, elefantsvangerskap. Hadde termin for 5dager siden og lite skjer. Var hos jordmor i dag og har fått henvisning til sykehuset for innleggelse men var så fullt der i dag at venter i alle fall til i morgen. NÅ syns jeg helleminn at det er på tide å komme ut. Storebror hadde såpass omsorg for mammaen sin at han kom ut 5 dager FØR termin han, men ikke denne lille gutten nei....................æsj,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, enig med deg, fødestøv mottas med største glede.................lykke til til dere alle ventende fødedamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå