NyttKnøtt? Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei hei!! Kossen går det med deg? Eg e så spente.. Kjenne du noge? Har du følelse på at dette går veien? Kje lenge te du kan testa nå. Bare ei lidå vega te :-) Kjempe spennande. Ser at fleire har testa neg her inne nå, og det e så trist. Håbe dokke som ruge nå kan snu på det.... Gje lyd iallefall kossen du har det :-) Det går bedre her... Har bestemt meg for å slappa av og kje gjer noge før ul torsdag 26.10. Tror det er det lureste for meg nå. Bare prøva å kje tenka å stressa for mye, så får det gå som det går.... På godt og vondt. Eg klare slappa av med det kjenne eg... Eg tror og at de som komme ut er rester av Crinone, for det ser sånn ut. Og det har ikkje våre någe rødt heller, så eg e positive :-) Tenke masse på deg, og hb at alt går bra me deg :-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 10. oktober 2006 #2 Del Skrevet 10. oktober 2006 Halloen:) Der va du jo:) Ka ska eg sei... Eg e overbevist om at eg ikkje e gravid, kan ikkje sei heilt korfor egentlig, bare som om eg føle det... Har ingen god følelse og synd å si det men har innfunne meg me det, så blir ingen overraskelse eller nedtur når mensen komme.. Uff høres kanskje kynisk ut nå, men kan ikkje hjelpe for de følelsene og blir ikkje kvitt de... Utenom det så går det ganske bra, begynne på jobb neste uke og glede meg te det:) Ska bli godt!!!! Så blir det muligens et fryseforsøk snart eller etter bryllupet, får se:) Litt lyst å ikkje tenke på noe annet enn bryllupet, ta av disse kiloå så har sneket seg på så kjolen passe:) Neste helg komme min kjære søster hjem og eg glede meg, me ska se på kjole te bryllupet, og jabbe masse:) Glede meg ein heile haug!! Kjekt å høre at det gjekk bedre me deg, heilt sikker rester som kommer ut, og det er faktisk ikkje unormalt:) Fikk du snakket me de i hgsd?? Heldigvis så e det ikkje så veldig lenge te ul, det komme nok te å gå kjempe bra det:) Klare du å glede deg litt?? Håpe det for din del.. Men lett ska det jammen kje vera:) Vet jentå di noe?? Det er det verste for meg, hu e så stor og me må involvere henne for hu vil vita alt!!! Tenke mest på henne, særlig etter sist når me mista.. Men prøve jo å forklare så godt det lar seg gjør, og hu vet det e ikkje sikker det går denne gang.. Vanskelig, hu vil jo så gjerne ha et søsken.. Ein dag komme det og:) Goe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6633652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei hei!! Ikkje gje opp motet!!! Det e ingenting som e sikkert før du tar testen. Eg og va sånn opp og ner, men det va kje før den dagen eg testa at eg følte på meg at eg va gravide... Trur følelsane går så opp og ner heila tiå at dei gjer oss feil meldinga heile veien... Kje gje opp, tenk positivt, for eg e sikker på at dette går veien for dokker :-) Mesunne deg nesten bryllupet (eg e gifte eg) Du må gleda deg masse. Enn herlige dag, me masse latter å tåre om ennaen :-) Det va i november va det kje det? Kjempe kjekt :-) Har du alt under kontroll?? :-) Ingen gla melding her i gården. I går kveld og dag måres har eg hatt blod i tillegg til det mørka. Ringte legen i dagmåres, og ska der nå ti øve halv ett... Grue meg skikkeligt, men ska bli godt å få någen svar, viss eg får det då....Så kryss fingrane for meg, eg hb eg får gla melding, eg vett kje om eg klare takla någe aent.... Me har ikkje involvert jentå mi... Hu har slutta å spør itte små søsken. Det e veldigt trist... Me seie det nok te na itte ul'en enn gong. Hu fylle året i nov så eg tenkte kanskje det hadde våre kjekt å sagt det då, men trur me fortelle det litt før... Eg glede meg te å se fjeset på henna når hu får veda det, trur eg må få det me på film :-) Eg e glae per i dag at hu kje vett någe, for eg har det ikkje bra sånn som ting e nå.. Men, men framtiå må vel bli bedre!!! Husk, nå må me begge tenka positivt å tru at dette går vår vei!!! Avtale?? Goe klem tebage fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6643160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 11. oktober 2006 #4 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei hei:) Uff ønske deg lykke lykke te!!!.. Kjenne eg blir heilt lei meg. Eg krysse fingrene for at du komme ut fra legen med en gla melding:) Det kan jo absolutt vera det. Men sko du ikkje få det så komme du te å takle det, det e det som e så utrolig me gjør det, me reise oss opp og litt etter litt rusle me vidare mot nye mål.. men me har lov å bli leie, sinte og rase fra oss for det e urettferdig te tider!!.. Men nå velge eg å tro at det går bra me deg:) Som du seie me må jo prøve å tenke positivt midt oppi alt... Framtiå blir bedre den, det vil den bli og me vil begge få en liten fantastisk skjønn baby en dag:) Komme aldri te å gi opp det håpet sjøl om det vil ta tid. Tenke på deg, og skal krysse alt, 1000 gode tankar te deg:) Kjempe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6643725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei igjen!! Det gjekk greit hos legen, blei kje så veldigt møje klogare men. Eg har iallefall fått sjekka om eg e gravide me urintest, og den slo ut me enn gong. Så har eg tatt Hcg blodprøve, ska te ein te på fredag for å se om den har økt. Men, ska ringa i mårå for å hørra at Hcg'en e høge nok. Ellers va det lite hu konne eller ville gjer.... Eg hb å tror at det går bra at dette e bare ein te prøvelse eg må gjennom for å få denne babyen som me har lengta sånn itte.. Eg e iallefall kjempe glae og takknemlige for at me e blitt gravide, det e ikkje alle som e så heldige som oss.... Kor tid e det du ska ta test? E det nå på tirsdag 17.10? Tror du at du klare venta så lenge? Stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6644578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 11. oktober 2006 #6 Del Skrevet 11. oktober 2006 Halloen:) Då får me krysse alt i de neste dager:) Bra at testen slo ut:) Har tenkt masse på deg, for det e ein påkjenning det du går igjennom nå.. EG vet så godt, for har vært i dine sko.. Og unne ingen dette, men eg har tro på at det går bra eg:) Det går nok flott dette, men blir nok någen nervepirrende dager.. Der e absolutt ikkje alle som blir gravide nei, men heldigvis de fleste. Eg vet ikkje om eg klare å holde meg nei, men e ikkje sikker ka tid eg kan teste hvis eg ska teste før den 17.. Vet ikkje om eg har lyst å teste ein gang... Tanten min kjøpte ein test som du kan teste me ca en uke før, ikkje alle apotek som har den, og du må spør etter den, men lurte litt på om eg sko ner der de har den og kjøpe... Får se:) Du får holde meg oppdaterte:) Go klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6644888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hmmm... Farligt me sånne testa du kan testa så tidligt... Eg hadde testa lenge før viss eg hadde visst om dei testane :-) Men, det e meg, eg e og blir ein testoman :-) Eg testa på lørdagen eg for fysste gong, han slo ut såvidt då, trudde kje på det før den på mandagen, for då slo ann skikkeligt ut. Eg va livredde for at det kunne vær kjemisk graviditet... Du e flinke sama kor tid du teste. Eg krysse fingrane for enn positive test, eg e så sikker på at det går bra for dokke så det så!!!! Ha enn fine dag videre, nå ska eg slenga meg på sofaen å slappa av. E kje heilt i form i dag, skikkeligt forkjølte og sleden i kroppen. Så nå ska eg legga meg strekk ut sånn at det går øve te i mårå :-) Me snakkes sikkert seinare :-) Store klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6645094 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 12. oktober 2006 #8 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei hei:) Kossen e formen i dag?? E du bedre??? Håpe det, ikkje så spennende å bli syk på toppen av alt.. Tenke på deg, slappe godt av nå Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6658259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei hei!! I dag e formen bedre :-) Lite utflod, og litt mindre forkjølte. Fremdeles litt feber, men det går så godt atte. Eg har kje ringt labratoriet for å få hørra svaret på hcg'en, tenkte at eg heller sko hørra me di i mårå, for då ska eg ta nye prøve. Eg e spente, men eg tror faktiskt at alt e bra. Eg krysse fingrane og håbe på det :-) Kossen går de me deg då? Du må kje vær redde om du kjenne mens murringa, det e heilt normalt. Det kjente eg og. Dei gav seg på lørdag og søndagen... Men, di kom jo fort tebage igjen :-) Så kje tenk på det. Eg e så spente eg at eg tar heilt av.... E så sikker på at det har gått veien for dokker :-) Glede meg te svaret.... Sende deg masse goe vibbe mot test dagen :-) Måtte det blåa krysse bli sterkt og fint :-) Store go klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6659781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 12. oktober 2006 #10 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei hei:) Kjekt å høre at det gjekk bra me deg, utrolig positive, beundre deg det:) Du må gi meg ein lyd i morgen kossen det har gått!!!:) Det komme nok te å gå kanon bra:) det e eg sikker på!! Eg derimot har fått mensen.... Visste jo det men føles litt tomt allikavel.. Men må jo bare se fremover, ikkje noe annet å gjør. Så får meg og han diskutere litt ka me ska gjør, om me ska vente eller om me ska prøve fryseforsøkene.. What to do... Tror eg begynne å bli smårare!!!!! Helvete og!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja kjenne eg blir litt sinte... Ønske deg all lykke i morgen lille venn, det komme te å gå fint:) Goe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6662892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei vennen!! Fy f.... for någe drid... Nå blei eg sinte. Du sko jo vær gravide du, eg hadde jo bestemt det!!!!! Nå blei eg kjempe leie meg. (goe klem) Klart det føles tomt, og det komme det te å gjør lenge... Eg anbefale dåkke på det sterkaste å hiva dokke på fryseforsøkene me enn gang. For då har dåkke någe å se fram te, og kje bare dvela på det vonda. Det gjorde iallefall godt hos oss itte ivf forsøket blei avbrutt. Det va knall hardt, og eg va fortvila og forbanna.... Me fekk liksom kje ein sjanse.... Men, når me fekk greia på kor tid me konne begynna igjen, gjekk ting litt lettare. Eg fekk någe aent å tenka på. Men, klart dåkke må gjør det som funke best for dåkker...... (Hekkan eg blei sinte å leie nå!!!!!!! Fy for et h.... liv!! Urettferdigt!!) Eg ser du seie eg e positive... Du sko bare visst!! Eg e ei jenta som tenke å gruble å grine og fortvile om ennaen... Men, eg ska sei deg det at eg konne fått Oscar for min rolle te å klara å holda maskå og visa meg sterke å positive utad.. Men, inni e eg et nervevrak mange gånge. Eg har lært masse på disse årå, både som aleina mor i någen år og denne harde veien me nå har gått mot enn baby i magen... Eg har lært at verden går vidare, sama kor urettferdigt live e.. Kanskje eg har blitt sterkere?? Eg vett kje.. Eg e nå iallefall her, friske og raske :-) Sko ønska eg konne fiksa ting, sånn at du og va gravide. Eg kan kje det, men eg kan vær her te hjelp og støtte viss du trenge meg. Og eg hb me kan radla litt av og te, sjøl om me kje e liga langt i rutå. STORE trøsteklem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6663516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 12. oktober 2006 #12 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei hei:) Uff blei heilt rørte nå, og eg som ikkje sko grine... Ja ja uff.. Me har diskutert det, og komme te å ta forsøkene med en gang, eg trenge det tror eg:) Han seie at det e opp te meg og eg vil:) Ja eg har vært sint sjøl, og mest lyst å hyle høgt sjøl om eg visste det, bare kjenne det e så urettferdig!!!!! Leste nettopp om ei så hadde drept 3 av ungene sine, og ja hu e jo bra syk, men korfor ska me så ønske de så inderlig alltid møte smellene???? URETTFERDIG!!!! Sånn e det me den saken.. Eg tror me kunne delt den oscaren:) Va akkurat som å lese om meg.. Og i morgen komme eg te å ta på meg den masken når alle spør kossen det går.. Ikkje alltid følelsene inni e så stabile, iallefall kje nå! Men eg e nok litt sånn å jo alt går greit, sko bare ønska at det gjorde det, men blir godt å få en ny dato å se frem til.. Verden går vidare den, det har eg og lert itte å ha vært aleina i mange år.. Livet va ikkje alltid ein dans på roser, men eg blei voksen, og lerte masse om meg sjøl, og meg og jentå mi fikk mange fantastiske år sammen før an kom inn i vårt liv, nok derfor me to e så knytta, hu e skikkelig mammadalt:) Xen va ikkje allverden han, så eg blei selvstendig, og tok meg av alt aleine, nesten for mye.. Ikkje løye eg e kontrollfreak:)!!! Ja ja alt har sin sjarm:) Eg meine bare godt som eg seie te min kjære:)tihi... Klart me ska holde kontakten me, derfor eg i det heila tatt gidde å forsette her inne akkurat nå, hadde mest lyst å kutte ut for en stund, men du e jo her:) Bare det at eg kan skrive te deg e terapi, an her vil jo forstå, men e kje så lett alltid. Verken og forstå eller forklare.. EG komme itte eg, tvile ikkje på det, bare håpe og krysse fingrene for at det e SNART:) I`ll be back!!!!! Goe klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6632863-trinemor78/#findComment-6664566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå