Gå til innhold

noen fra ålesund her?

Noah+lykkeliten<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er vel ikke tilfeldigvis noen fra ålesund-området her?

er selv 20 år, og kommer fra Sula. jeg venter mitt første barn i april:) gler meg mye!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) er ikke fra ålesund, men er ifra hareid:) er ikke langt i fra d:P jeg skal ha i mars.. hvordan går det der da?

Skrevet

det er ikke langt i fra vettu, bare en liten fergetur det:)

her går d kjempe bra, har ikkje vært nokke dårli eller nokke.. korsen det går der da? gammel du er forresten? :)

Skrevet

Heldig du da:) tror ikke det går and å være dårligere en det jeg var:P hehe.. jeg spydde så jeg gikk ned fra 55 til 49 kg, men har greid å komme opp til 54 igjen.. Men når er jeg over 4 mnd på vei og er i 18 svangerskaps uke og ting begynner og gå mye bedre, er bare noen lukter jeg ikke greier og brekker meg deretter. Begynner dsv og kjenne en liten bekkenløysning, men håper det ikke blir for vondt. Jeg er 17 og blir 18 neste år. litt tidli ja, men var ikke planlagt for og si det sann:) både bor og er sammen med faren og har vert det i 2 år og vi gleder oss kjempe mass;) heldigvis er han ferdigutdannet maskinist så vi slipper og tenke på det økonomiske i og med jeg ikke har fått utdannet meg enda:) hvordan går det sann ellers med deg da? når i april er det du skal ha? jeg har termin 18 mars:) har du vert på ultralyd?:) klem

Skrevet

uffffaaa, stakkars, syns så synd på dåkke som er dårlige:( jeg er så glad for jeg ikke har vært dårlig!

ellers går det bare bra me meg, merker igrunn ikke nokke av graviditeten, bortsett fra at jeg ikke har mensen og at jeg har lagt på meg 2-3 kilo! gleder meg til magen begynne å vise!:P

Jeg også er sammen med barnefaren, vi har vert sammen i 5 1/2 år, og no holder vi på å bygge oss hus!:) han jobber på plattform i nordsjøen, og er borte 2 uker og hjemme i 4 uker.. jeg er også i full jobb, jeg jobber i barnehage, også jobber jeg i butikk noen kvelden i uka.. går du skole du eller?

terminen min er foreløpig 18 april, men jeg regner med at ultralydterminen min blir rundt 23-24-25 april! d virka som ei evighet til!!

men guu såå vi gleder oss:) regner med at jeg skal på ultralyd om 4 uker, skal bli spennende det:) har vel kanskje vært på ultralyd du?

Skrevet

ja, min jobber på båt i mexico 5 uker på og 5 uker av:( hva jobber mannen din som på platform da?:)

Ja, vi eier leilighet, men driver og bestiller huskataloger og slikt:) gleder meg til å bygge hus, men blir nok ikke før om noen år:) er litt for ung enda syns jeg:P hehe.. min mage har begynnt å vise en del:P søtt..

ja, var på ultralyd den 2.okt (typen dro den 3okt) og det viste seg at vi får en liten gutt:P hihi:) gleder meg kjempe masse:)

nei, går ikke skole. var ikke vits:( hadde måtta tatt oppigjen hele året til neste høsten 07, så blir fri år på meg ja:) kjedelig i grunnen, kan ikke jobbe heller pga bekkenet:) så for bare slappe av hjemme:P har vel ikke begynnt å kjenne noe enda ? sparking altså:) har du blink eller noe slikt? litt enklere å prate der:)

Skrevet

min kjære jobber som boredekkarbeider, han er ute no, kommer heim igjen neste onsdag:) |så dn sin e borte 5 uke altså, d e lenge d:( men d e vel ekstra kjekt å få han heim igjen! han ser vel stor forskjell på magen dinnår han kommer heim igjen:)

har ikke begynt å kjent nokke enda, gler meg til den dagen jeg gjør d!!:)) sakl bli spennende! du kjenner vel kansje nokke spraking du?:)

jeg har blink ja, carros er nicket mitt! trur du har vært på sia mi:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...