Gå til innhold

Flere enn meg som har fått kviser og fet hus nå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, ja det har kommet litt - spesielt T-sonen. Men jeg har kjøpt en liten stift fra Juvena som heter "Control & Cover" og den er super. Ta på litt om kvelden og borte vekk om morgenen - sim sala bim :)

Ja, eller på dagen, den har en slik dekkstift-funksjon også.

En som sa drikk mye vann også, og det er jo ikke noe problem jeg er supertørst om dagen - og hva som fungerer best vet jeg ikke, men huden har blitt ganske fin igjen :)

kan trøste deg med at du er ikke den eineste nei, pleier som regel ikke å få kviser under mensen engang mens no ser det ut som om dei sloss for å komme fram. hadde det ikke sånn sist gang,men det er vel forskjellige fra gang til gang. får håpe det bare er no i starten det er sånn:)

Annonse

Tenkte du på den fra Juvena? Det er ikke en krem, men en liten dekkstift, egentlig, kjøpt på Cubus - av alle steder. Den jeg har er lys grønn/turkis med sort lokk. Måtte spørre etter den der jeg var, den var bak disken.

Har fått fetere hud jeg også, men noen tørre partier i panna der det nesten flasser.. Så har vel gått fra normal hud til kombinasjonshud..

Det som plager meg mer er at håret har blitt så fett. Blir fett etter en dag, og hvis jeg ikke vasker det annenhverdag/(hver dag, så er det helt krise!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...