Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 sønnen min er 2 mnd og 17 dager... å jeg har lyst på en til!! men jeg orker ikke tanken på et svangerskap til,med det første...hehe..men jeg vil alikevel ha en til...det værste av alt er at jeg er sliten og lei også...hehe...MEN har dritlyst på ei lita tulle...(siden jeg har gutt fra før:p) ser til og med på gravidklær på nettet og sånt...hihi... Flere som har det sånn eller?hehe
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Begynte da tuppa var 2 mnd ja.... Men nå er hun 11 mnd og livmora mi skriker når jeg ser en liten baby
*guttemamma* Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Hehe, jeg er like rar... begynte da jeg også, nå er min blitt 7 mnd og jeg holder på å drive sambo til vannvitt. Har så lyst å begynne å prøve, å som jeg gleder meg til et nytt svangerskap og alt som følger med... Er sliten og trøtt mye, gutten min krever mye av meg, men som du også sier, så har jeg dritlyst på en til...ei lita tulle... :)
Gjest_1001 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er verst, jeg har såååå lyst på tvillinger, selv om jeg vet hvor mye arbeid det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå