Gå til innhold

det svir!!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:)) i dag har jeg hatt et lite problem. er på do ganske mye nå for tiden:) men i dag kjennes det ut som jeg har blærekatar, det svir... har noen opplevd dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har jo litt minst erfaring i heile verda, men det kan kanskje vere soppinfeksjon? Mange gravide som blir plaga med det, masse utflod som luktar litt vondt og at det svir. Men eg har ikkje peiling altså, det er sikkert andre som veit betre enn meg her inne...

Skrevet

du burde ta deg en tur til legen. det kan være urinveis infeksjon....

Skrevet

Høres ut som en UVI ja. Lever en urinprøve hos legen, så får du respert på antibiotikatbl-kur.

Det hjelper å drikke masse surt: appelsinjuice, tranebærjuice. Biola er bra, og youghurt. Bakterier trives ikke i sur pH. Motsatt bør du unngå mye søtt.

lykke til!

Skrevet

var på toalettet igjen for litt siden og da kom det litt blod, det svidde like mye... er nesten sikker på at det er UVI, men kan det være noe annet??

Skrevet

Hvis du tisser blod nå, så er det ikke vits i å vente med å gå til legen. Har selv hatt UVI mange ganger og det høres ut som UVI det du beskriver. Viktig at du får antibiotika nå, slik at du slipper nyrebekkenbetennelse.

Ta deg en tur på legevakten du.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...