Gå til innhold

Har vært sykemeldt i 2 mnder 50%.....så får jeg ikke 100% pga legen maser ang tilrettelegging...

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som kassesjef på et hagesenter, står seff i kassen..i disse dager driver vi å pakker opp julepynt..sliter veldig med å få gjort noe...tingpustet når jeg bøyer meg og skal drive å pakke ut av kasser...helt skutt...

Fastlegen mener at arbeidsgiver må tilrettelegge arbeidet, men enten må jeg være på gulvet der man og pakker opp og ordner til jul..og hjelper kunder..men jobber som en snegl og puster som en kval...føler jeg ikke gjør jobben min og mener siden jeg har vondt i ryggen,problmer med søvn om natten(halsbrann) og har en del problemer med diare...og har gjort så godt jeg kan i 2 mnder på 50% stilling...

Kan legen nekte meg 100% sykemelding...er en mannlig lege og er vanskelig når det gjelder sykemeldinger...

Er frustrerende synes jeg...

Fortsetter under...

Nei herregud da...han burde sykemelde deg!!!!! Bytt lege..ville jeg gjort. Har selv vært sykemeldt nå i noen mnd, er frisør og har ikke sjans til å jobbe. Han kan jo ikke nekte deg. Du sliter jo nok som det er mener jeg, om ikke du skal møte motstand fre din lege!

• 2 uker senere...

Jeg går til jordmor til kontroll,og hun har skrevet ut svangerskapspenger til meg ut svangerskapet.Der skriver hun på komentarer til arb.plassen min om hvor mye hun mener jeg bør gjøre.For øyeblikket mener hun at jeg skal være 100% fritatt for jobb,og da kan ikke jobben si noe på det.En grei ordning syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...