Gå til innhold

Vet det er et unødvendig privat spørsmål..

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han har rundt 33.000 kr i mnd. (Er selvstendig næringsdrivende, og jobber veldig mye.) Jeg har studielån på over 6000 i mnd plus at jeg jobber som barnevakt og på kafe noen ganger. Da tjener jeg rundt 2000-3000 i mnd. Han betaler på bil-lån og det utstyret han bruker på jobben. Så vi sitter igjen med ca.35.000 i mnd... Og det er bra! Vi har felles sparekonto.

Annonse

Rundt 30 000 i mnd tilsammen=)

Anonym- Det er mannen i mitt liv som gjør til at vi sitter igjen med såppas, jeg går skole og får 4600 hver mnd. ellers jobber jeg så jeg bidrar kanskje med 9000 i mnd, spørs hvor mange vakter jeg tar på meg. men vi er to og det fungerer heeeelt perfekt<3

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Skjønner at anonym reagerer litt her, for det gjorde jeg også, for vi har jo langt mindre enn dere. Som studenter får vi til sammen 13 000 i måneden,- 16000 etter at babyen har kommet. Så jobber kjæresten min som vikar av og til. Budsjettet jeg har laga tilsier at ting går i pluss, så det er jo ikke noe problem da.

Annonse

skjønner oxo at man klan reagere på dette.. hvilke gatehjørne står den anonym på som har 10 000 i mnd??? deler du?

eg er 23 år, å gubben er 27, han jobber, eg er arb.ledig UTEN dagpenger, så har kr 0 i mnd, å han har utbetalt ca 21 000 i mnd.. å med dette skal dekke begge våre utgifter.. jeg har kun tlf-regninga min da, men har jo hus, å strøm å biler å betale på..!

tror det kommer til å gå bedre nå framover, da jeg ikke har hatt lønn siden juli nå, å nå får jeg jo fødselspenger fra oktober og utover, så da kommer nok jeg meget i pluss!:)

så det som blir til overs, det skal jeg spare til en ferietur! :)

Min kjære har eget firma, der han tjener minimum 45 000 i mnd, da sitter han igjenn m sånn rundt omkring 30000, jeg har minimum 10 000 utbetalt i mnd, men d er uten at jeg jobber, for jobber jeg, tjener jeg jo selvsagt mere:):) så som jeg skrev, sitter vi med minimum 40 000 i mnd. Jeg er 22 og min kjære 23, er jo ikke bare eldre folk som tjener bra! Er jo avhengig hvordan man har gjort d jobbmessig d da:)

Jøss....er imponert over at sååå mange tjener så mye!!! Vi er 24 og 25 år og har vel ca 30 000 utbetalt tilsammen.... Vi har huslån (4500), husleie (3200), barnehageplass til 1 forløpig, bilutgifter + + + +

Så hos oss sitter vi ikke igjen med veldig mye.....men det går nå rundt da!!!

Vi har ikke så mye foreløbig... Men forloveden har 5 jobbtilbud som han vurderer, og da begynner han 1. desember uansett hva han velger...

(er i militæret frem til 30. november)

Må vurdere litt arbeidstider og lønn, men på det dårligste ligger vi vel tilsammen på... hm... 30.000... i beste fall, rundt 40.000... men da har han nattarbeid og ganske lange dager...

så vi får se hva vi/han finner ut :)

Klarer oss fint uansett.. ;)

oi nå blei eg litt sjokka :) hehe lure på hvordan vi skal klare oss da... eg går på skole og itte at prinsesså mi e født får eg vel 9000 i mnd.. typen min e 18år å e lærling å han har bare 8000 i mnd:S men han skal vel gå opp hvert hall år så d e jo 1 eller 2 mnd til.. men lure på kossen me sga få råd til ting då..?

Oj.. Jeg bor vel omtrent i en pappekse i forhold til dere andre her, haha! ;)

Har sånn ca 13 ooo,- i mnd jeg.. Jeg er jo alene.. Men det er jo fortsatt betydelig mye mindre enn dere andre!

Men jeg klager ikke, har kjøpt meg leilighet, har masse mat i kjøleskapet, vesla er alltid ren & pen med ny bleie og rene klær.. Har ikke så mye å rutte med i mnd, med det går rundt! Og har litt ekstra til overs også.. Vi har det kjempe bra! Og bedre blir det når jeg er ferdig med skolen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...