Gå til innhold

Oktober: Kan man føde alene???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du må bare gjøre akkurat det du føler for. men tror det kan være greit med en ved siden. hva med en søster eller mor?

min søsterskal være med meg og min kjære kommer etetr hvert. han må fly fra bergen til tromsø når vannet går ;)

Min sambo reiser til kristiansand fra torsdag til lørdag, termin på lørdag. Han mener han rekker hjem om det skulle begynne mens han var borte, så jeg håper det, ellers klarer jeg det nok alene, selvom ikke det er noe drømmesituasjon.

Lykke til, dette går bra skal du se:)

Tror i alle fall at det er bedre å være alene enn å ha med seg en man ikke er 100% trygg på. Husker at jeg lå på barsel med en dame sist som hadde hatt med seg en nabo/turvenninne under fødselen. Hun hadde vært så stressa for om naboen hadde det greit, skuffet fordi naboen ikke fikk mat/drikke osv. Hun følte også at hun måtte ta seg sammen og ikke skrike av hensyn til henne (enda barnet kom med rompa først og skulderen satt fast...). Det er godt å ha noen med seg, men ikke hvem som helst.

Hadde min samboer ikke kunne blitt med av en eller annen grunn, hadde hvert fall jeg dratt alene, det er nå helt sikkert. Ingen andre jeg hadde følt meg så trygg på, og som jeg føler hadde klart å sette seg inn i min situasjon (mange single, uetablerte venninnner som ikke er særlig opptatt av graviditeten).

Men håper nå at mannen din er der når det skjer : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...