Sylwania Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Synes det er så vanskelig. Jenta vår må ligge på vårt rom, har ikke andre alternativer. Pappaen tar henne og gir smokke når hun gråter. Har prøvd vann. Hun forsetter å gråte, og hun gråter fryktelig sårt når hun ikke får pupp. Hva mer kan vi finne på? Blir så trett og sliten av at natta blir sånn. Hun er 6 mnd og får grøt og middag utenom pupp.
pappamannen Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Vi kjørte noe slikt opplegg rundt 8 mnd, falt litt tilbake når alle ble syke, og begynte igjen nå på mandag. Jeg (pappan) ligger ved siden av, og med en gang jeg hører han våkner gir jeg smukk, stryker på pannen og nynner litt. De få gangene han reiser seg opp i sengen, gir han seg relativt kjapt nå. Vår filosofi var å si 'vi hører deg, ser deg, men du får ikke pupp' ved å stryke litt på han, men ikke ta opp, ikke synge/prate/leke, ikke vann. Noen netter (Spesielt første runde) kunne han gråte opptil halvannen time i strekk, da tok vi han opp hvert 10 minutt for å roe ned, så tilbake i sengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå