Gå til innhold

Tiden etter EL....et rent hel....for flere ??

Anbefalte innlegg

Heisann

Ja, nå er El over...og vi har gjort vår innsats igjen...sukk

Har holdt på lenge med det her...og begynner å bli lei. Men gi opp håpet..nei det se...det gjør vi ikke. Er innom her og titter en gang i blant, er jeg her oftere så blir det et pes merker jeg...for da tenker jeg for mye på " prosjektet vårt "...flere som har det slik ?

Merker at jeg ikke er så god å ha med å gjøre når jeg går å venter på at ikke tante rød skal komme....der regner jeg med at vi er flere....eller ?

Hmm...nå MÅ det klaffe

Stå på jenter/damer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6631782-tiden-etter-elet-rent-helfor-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja... har det sånn. De første 3-4 pp var alt greit, følte ikke at det "hastet" å bli gravid, men håpet i det små. Nå er vi i gang med 7pp, og hormonene raser de 2 ukene mellom EL og IKM.

Jeg skriver ikke så mye på disse sidene, men er innom "hele" tiden, og tenker på å være gravid eller ikke mer enn hva sunt er. Dersom jeg har symptomer blir jeg helt ute av meg når TR kommer, selv om jeg vet at disse symptomene like gjerne er tegn på at TR nærmer seg. Har vært gravid, og da hadde jeg ingen symptom. Sukk.

Men... Denne gangen. Da blir vi gravide !!! ikke sant?? Lykke til!

JAAAA....henger meg på! Hadde EL nå nettopp, og tør ikke tenke på de kommende 14dager....det er jo ikke til å unngå å tenke på det da... Tålmodighet..!! Er bare 2 pp for meg foreløpig da...så kanskje derfor jeg tenker ekstra mye på det nå da...men krysser fingre for at vi kommer over på 1 tri...snaaart!!

henger meg på her jeg og.. Blir gal av å vente på mens etter el... så denne gangen tror jeg at jeg skal ta meg en pause herfra fra el til uken før jeg blir gravid.. da går tiden mye fortere

sist jeg var gravid hadde jeg veldig ømme brystvorter.. men det har jeg hver gang nå, helt fra el til ikm.. så har funnet ut at det er håpløst å kjenne etter på symptomer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...