Gå til innhold

Bare OBS!! Dette har jeg glemt å fortelle tidligere.....

Anbefalte innlegg

Dette gjelder den "private barnehagen" på Midttun- sanddalsringen...

Har en helt skrekkelig greie med de damene der.

De svarte på dagmamma søkes annonsen min, og jeg gjorde - etter å ha bedt om referanser (hvilket jeg ikke kunne få- for "de bor så langt vekk") en avtale med dem om at jeg skulle komme opp og prate med dem noen dager senere.. Når dagen kom og min mann allerede sto på nesttun med ungen og det hele, og jeg hadde tatt en og en halv time fri fra jobb for å møte dem sendte de en DÅRLIG sms om at desverre- nå er det fullt...

Jeg ble litt irritert, og ringte dem opp for å høre hvorfor i all verden de gjør avtale med meg, og deretter fyller opp slik at de ikke har plass allikevel, for det syntes jeg var direkte uproffesjonelt..

Da presterer damen å fortelle meg at neida det var egentlig ikke fullt, men de synes jeg hadde vært FREKK som ba om referanser- telefonnr til noen å snakke med om den jobben de eventuelt skulle gjøre med barnet mitt (DET VIKTIGSTE I VERDEN!)- og derfor ikke ville tilby meg plass allikevel....

Horribelt!

Ikke bare tør de ikke gi meg referanse (jeg kunne få se en skriftlig, men det kan da alle som har en pc/eller skrivemaskin lage), og når jeg da allikevel lager avtaler så ikke bare avlyser de ALTFOR sent, men i tillegg LYVER de om grunnen til avlysningen!!

Forferdelig!

Hold dere unna dem, det der er SKUMT!

Fortsetter under...

Annonse

ja, kanskje lurt.

vet du hvor mange barn som pleier å gå i familiebarnehage?

er skikkelig spent. skal være der halv 4.

har faktisk bare sendt meldinger med styreren.

men likte ikke uteplassen. håper de har en bak huset jeg ikke har sett eller noe

Annonse

det var kun pga. at mathias hadde blitt eldst. de andre var så små. og han er utrolig flink på å snakke og slikt så da tror jeg han hadde kjedet seg litt.

er det den barnehagen ditt barn går i?

trived hun/han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...