*Biola* Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har IKM på fredag... 3 dager til:-( Jeg vil teste nååå!! Men vil egentlig vente til fredag.. klarer ikke tenke på noe annet enn at jeg kanskje, kanskje kan være gravid.. Viss jeg ikke er det - helt ok. Er jeg gravid blir jeg super glad. Men det å ikke vite, det er det som jeg blir gal av.. Kanskje jeg tester i morgen.. men det er vel ikke så lurt egentlig..?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Spørs åssen test du har..... Jeg personlig ville ventet..dyrt med tester
*Biola* Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 sikkert best å vente, ja... skal prøve det! men jeg har 4 tester liggende..
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ enig med deg *ler* OG, jeg har kasta bort 350 kr på å teste alt alt altfor tidlig )) Så nå venter jeg, kjenner på kroppen og teller ned til IKM, for DA skal jeg finne ut av d! Jeg blir også mest gal av d å ikke vite, blir helt sprø faktisk!
*Biola* Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 da er det bestemt! Jeg SKAL klare å vente til fredag...
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Må si jeg har kastet bort penger på å teste for tidlig jeg også =) Så nå venter jeg heller.. Men er det ikke en test man kan teste 3 dager før ikm med da?
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Herregud!!! Nå satt jeg akkurat og tenkte for meg selv at jeg har jo en test, så jeg tester igjen i morgen tidlig *ler høyt* Er d mulig! Vi venter til fredag, okei? Strengt tatt kan jeg sikkert vente til både lørdag og søndag, siden jeg ikke har helt kontroll på IKM... HUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå