Gå til innhold

Dere med termin 25.10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere??

Ser det er en del her med termin den dagen:-)

Jeg er møkka lei nå å vil bare bli ferdig. Syns i grunn at det er alt forlenge å gå gravid i 9 måneder... he he

Tror snart jeg har prøvd alle triks og kjerringråd jeg har sett her inne for å få fortgang på sakene men uten hell... (ikke lakserolje, det tårer jeg ikke)

Tror kansje jeg har vært litt tidlig ute med å prøve alt så jeg må nok ta en ny runde på alt snart...

Ellers er formen min opp og ned. Noen netter kan jeg sove veldig godt (sjelden), og er i superform når jeg våkner, og de fleste nettene sover jeg omtrent ikke (ligger da hele dage på sofan å syns synd på meg selv...)

Skal ikke til jm før onsdag den 18, å vist det ikke har skjedd noe til da skal jeg tvinge henne til å strippe meg. Hun sjekka modning sist onsdag da jeg var der å da hadde jeg litt over en finger åpning, å hun kom lett til sa hun... Ikke vet jeg hva det betyr, men rekner med at det iallefall går rette veien.. he he!!

Jeg fødte 10 dager før termin med nr 1, det er nok derfor jeg er så utrolig utålmodig. Forventer liksom at det skal skje denne gang også.. Litt dumt, skulle egentlig ønske at jeg gikk overtid sist slik at jeg hadde sluppet å ha den store forventningen at det er like før hun kommer..

Ja, ja. Får nok bare smøre meg med tålmodighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også termin 25.10. Formen er ok. Sover greit når jeg sover dvs. 1 1/2 - 2 timer ad gangen før jeg må tisse og snu meg.. (litt vondt å snu seg), sliter med vonde hofter. Knøttet i magen (som slett ikke er noe knøtt, nå beregnet til 3700 gram) er svært rolig på natta, men svært så aktiv på dagen. Her har ikke hodet sunket ned noe og LANGT ifra festet.

Forventer vet egentlig KS denne gang også. Endte opp med det sist ettersom poden da ikke sank ned i bekknet da heller.

Jeg gikk 11 dager over sist og er vel igrunn mer forberedet på å gå over denne gang. Selv om jeg jo er klar når som helst :-)

Jeg har ikke prøvd ett eneste kjerringråd og det gidder jeg heller ikke.

Prøver heller å kose meg og glede meg den tiden som er igjen.

Håper det skjer noe snart for oss begge :-)

Lykke til...

Skrevet

Jeg er i samme båt:-)

Har hatt noen sterke kynnere i det siste, med menssmerter i tillegg, så da jeg var hos jordmor i forrige uke trodde hun at det kunne skje når som helst. (Sjekket ikke om jeg er moden/har åpning), men jeg går her ennå. Begynner å tro at jeg blir gående slik forever:-)

Mine to andre barn er født to og åtte dager før termin. De var bare ca 3200 g, så jeg føder ikke noen store babyer. Mye derfor håper jeg at babyen holder seg inne litt til slik at den blir litt tyngre. Gjør det lettere etter fødsel.

Men jeg er veldig klar for å møte det nye familiemedlemmet også! Det er så spennende, et helt nytt menneske! Har drømt mye i det siste om hvordan h*n ser ut og sånn. Blir spennende å se.

Ut fra at jeg har hatt såpass sterke kynnere tror jeg egentlig at det kan skje når som helst. Skulle vært artig å få sjekka om det er noe modning på gang, men jeg går til ei jordmor som jeg ikke tror gjør sånn. Hun er gammel og jeg fikk meg ikke tik å spørre sist jeg var der...

Bekkenet mitt er forresten kjempebra nå, etter at det har vært smertefullt i mange uker. Jordmoe mente det var pga at hodet hadde stabilisert seg i bekkenet.

Får smøre oss med tålmodighet alle sammen og lykke til!!!!!

Skrevet

Heluuu...

Har termin 26.10 eg då, og er som dykk spennklar. Førstemann kom tre veke før tida sist, og hadde håpa på det denne gangen òg....men den gang ei. Ventar, og ventar...prøvar å innstille psyken på 26.okt. , men det er neimen ikkje lett! Sukk, får glede oss over dei små tinga medan vi ventar.....stille og fredelige dagar, dusje så lenge ein vil (uten barneskrik), ingen melkespreng, eller urolige kveldar der nurket nektar å slå seg til ro.....eh...tak over hodet, mat i kjøleskapet, friske og raske familiemedl., kjenner liv kvar einaste dag, er frisk og rask sjøl, og at vi for kvar dag som går ER nærmare målet:)!

Fy for et patetisk innlegg, men herregud, kva gjer ein ikkje for å gjere desse UUTHOLDELIGE dagane utholdelige...

måtte det skje kor tid som helst. Vil ha ILT NOOO!!!

Lykke til folkens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...