Gå til innhold

Ta med urinprøve til legen?...


Maigutt07 + maijente10

Anbefalte innlegg

Jeg skal til legen imorra. Er bare 6+1, men tenkte det var ok med en time der pga. at jeg har høyt blodtrykk i utgangspunktet og vil høre med legen ift. dette og evt. medisinering under svangerskapet. Så dette er jo ingen "første svangerskapskontroll" som man egentlig venter med til uke 12.

 

Men så lurte jeg på om jeg skal ta med meg urinprøve eller om dette er bortkastet? Er jo egentlig ikke 1. svangerskapskontroll jeg skal på sånn sett, selv om grunnen er pga. medisinering og graviditeten. Prøvde å ringe legen nå men kontoret var stengt for dagen, og jeg gidder ikke dra med meg en ekkel urinprøve i morgen tidlig dersom det ikke er nødvendig...

Noen som vet?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til legen på torsdag. Da er jeg 7+3. Ringte og fikk time tidlig uten noe spes grunn annet enn at det skal bli deilig å virkelig få det bekreftet. Vet ikke hva legen kommer til å gjøre, men kontordama sa uansett at jeg skulle ta med meg urinprøve.. Det er jo greit det så kan de få sjekket at alt er som det skal "oppi der"... Men ja! Ekkelt å gå å bære på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5 uker og skal til legen på torsdag. Fikk beskjed om å ta m en urinprøve for sikkerhets skyld. Så tiss du i en kopp fra apoteket :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da tar jeg med en for sikkerhets skyld, så får de bruke den til hva de vil hvis de ikke trenger den:o) hehe...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...