FuriLaks Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vi får en gutt og han skal hete Nataniel, synes at det er det nyyyydeligste navnet i verden:) Hva syns dere? Moro å høre hva andre mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Del Skrevet 10. oktober 2006 jeg har alltid syns at Nataniel er ett utrooolig fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 10. oktober 2006 #3 Del Skrevet 10. oktober 2006 Synes Nathan er finere..... Men det er meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes Nathaniel er utrolig nydelig! I motsetning til innlegger over her synes jeg nathaniel er MYE finere enn Nathan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er ikke så glad i det navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 11. oktober 2006 #6 Del Skrevet 11. oktober 2006 Liker det ikke jeg da... Natalie eller Daniel ja, men mixen blir hel rar i mine ører.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå