Gå til innhold

Her kommer jeg ogsaa..

Gjest

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg er også en “gammel” blivende mamma så jeg tenkte jeg fikk melde meg inn her. Er 35 år gammel og venter min første rundt 12- 14 mai neste år. Er altså inne i min 10 uke nå, og foreløpighar alt gått helt fint, så jeg håper det fortsetter sånn..

Bor i England med engelsk ektemann, har det fantastiskt her, men må nok si at jeg lengter litt hjem til Norge nå som jeg er gravid, så jeg tenkte at dette fikk bli en fin måte å ha kontakt med Norge på...Forresten er det noen her som også bor i England?

X

Fortsetter under...

Hei igjen

Det var koselig aa faa svar og takk for lykkeonskninger. Det samme til dere!!

Helsetjentesten her i England for gravide virker veldig bra synes jeg, iallefall hittil. Hadde litt smerter i den venstre siden i begynnelsen, saa fikk ultralyd med en gang og har siden hatt en til ( hvor hjertet slo og slo visstnok, men jeg saa ingenting..). Skal til jordmor pa mitt lokale helsesenter i dag for forste gang, sa det blir spennende, derretter skal jeg paa ultralyd i uke 12 igjen. Alt er gratis saa lenge man er medlem av NHS ( det samme som den norske folketrygda) Tror alle her faar tilbud om duotest og alle over 35 faar tilbud om forstervannsprover, men det kan hende at det avhenger av hvor i landet du bor. Selv bor jeg i Oxford og her har de et veldig bra sykehus som heter John Radcliffe hvor jeg da antagligvis vil fode...

Er forrsten fra Telemark selv, hvor er dere fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...