Gå til innhold

Flere med IKM i morgen?

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger dere an, har dere noen "spire vibber" da? ;o).. he, he

Klarer dere å vente med å teste? Uff, jeg tror jeg kan ryke i kveld jeg assa.... får prøve å ta meg selv i nakken!!!!

Jeg er veldig usikker på hva jeg tror... har litt menssmerter ellers som vanlig så det kan jo bety både og det da....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6630778-flere-med-ikm-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har også i morgen (tror jeg da). Kjenner heller ingenting, verken menssmerter eller noe annet. Ikke kvalm og puppene er like små som alltid ;-)

Har ikke prøvdså lenge, men er helt på tuppa i dag likevel. Får gjort sikkelig mye på jobben i dag ja...sitter og kjenner etter hele tida og er innom her stadig vekk.

Hadde tenkt å holde meg til i overimorra, jeg da. Se om tanta kommer i morgen først før jeg tester. Men vi får se....

hei hei.. jeg har også IKM i morgen.tror jeg :s. har vondt i puppene, vært mye sliten og trøtt og ikke minst kvalm i det siste... føler meg ganske gravid her jeg vagger rundt.. men jeg måtte jo ta en test i morges da... og den var negativ.. kjempe kjipt.. jeg som var såå sikker...

men så har jeg bare vært 1 mnd uten p-piller da.. hatt mens i 5 dager.. fra 13. - 18 sept..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...