Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skjemmes over min sønns lille penis.. Det er sånn at jeg ikke vil at noen skal se han naken eller stelle han. Den forsvinner når han strekker bena... bare litt hudkrøll der penisen skal være.. han er 6 mnd. Hva er normal str??
mamman til Adriana Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 hei! den vokser seg større når han får mer brukt for den! ikke bekymre deg!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Det var enda bra... men faren hans har 14 cm og d synes jeg er liiiiite!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 ikke la gutten din få vite at du skjemmes over tissen hans! (når han blir gammel nok til å skjønne,så klart)! mulig du kan gjøre han flau over seg selv og ha problemer med dette i skolealder osv. når han skal få seg kjærste! ikke ta det som kritikk,bare et notis... - ville bare si det! gutter er rare når det kommer til det området! verre en jenter og bryster... er sikker på at gutten din kommer til å bli en kjekk gutt og være fornøyd med hva han har )
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Gutter ender heldigvis ikke ofte opp med samme størrelse som faren. Den er liten på alle små gutter, og i puberteten vokser den seg til.Tror nok ikke du trenger å bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #7 Skrevet 18. oktober 2006 De kommer i alle størrelser! Ikke noe å bekymre seg over. Det er vel ikke størrelsen det kommer an på?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Har du en psykisk lidelse av noen form, eller er du bare dum? Skjemmes av din 6 mnd game sønns penis? Nå ble jeg skikkelig provosert. Han er jo bare en liten baby jo....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Faen syk du! burde heller skjemmes av deg selv!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Hva slags mor er du som skjemmes over størrelsen på penis til en liten baby på seks måneder. Stakkars barn. Du burde skamme deg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #11 Skrevet 9. mai 2008 Sønnen din skjemmes garantert over å ha en idiotisk tulling som mor!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 jeg skjønner at man kan lure på om den feks er liten eller normal osv. men å skjemmes over tissen til sin egen sønn på 6 mnd, det skjønner jeg ikke. det er jo skikkelig teit. håper dette var en dårlig spøk!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 tror ikke folk som skal stelle en liten baby studerer tissen så veldig! (med mindre de er pedofile da) tåpelig ting å skamme seg over! din jobb er å sørge for at det er rent der nede, og resten er faktisk guttens privat sak!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Mange reaksjoner her, men det kan da være en reel sak å bekymre seg litt over, på sønnens vegne? Samme som hvis de har veldig store, utstående ører eller andre ting man vet kan være plagsomt av forskjellig grad. Jeg legger selv merke til store forandringer i tissen til gutten min når jeg skifter på han. Er det kaldt, er pungen mindre og mer sammentrekt, og tissen litt mindre, og anstrenger han seg forsvinner tissen mer "inn i kroppen". Det er normalt. Men noen kan selvfølgelig ha et problem. Er det ikke noen syndromer som går på noe sånt som "innovertiss" eller noe sånt, at tissen liksom ikke kommer ut av kroppen? Men som regel, ved sånne ting, tror jeg han får det som trengs når det trengs Men spør legen da vel! Er jo forskjellige ting man enkelt kan/bør gjøre noe med.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2008 #15 Skrevet 22. desember 2008 FY FAEN!!! Er det virkelig mulig?? Du er syk!!! Eller rett og slett DUM!! Gutten din er 6(!!!!) mnd. Trodde du de kom ut med full str når de blei født??? Da kan jeg fortelle deg at penisen også vokser.....
Mom2Two Skrevet 5. januar 2009 #16 Skrevet 5. januar 2009 Peniser kommer i alle størrelser akkurat som hjerner.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #17 Skrevet 6. januar 2009 tror ikke du skal tenke på det. jeg jobber i barnehage og skifter masse bleier noen har veldig små og noen har skikkelig store og alt er like normalt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Her var det jommen ikke høyt under taket! At det går an å gi så slemme og tankeløse svar. Det finnes ikke grenser for hva en mor kan bekymre seg for. Vi jenter vet jo normalt ikke så mye om små guttebabyers peniser, så det må da være lov å spørre!? Makan til frekke og ufølsomme folk.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #19 Skrevet 11. mars 2009 Ja, vett du hva altså! Er ikke dette et forum hvor mennesker kan komme med alle slags mulige spørsmål, uten å bli attakert og behandlet som dum??? Jeg har nå selv en nær venninne som også bekymret seg for tissefanten til sønnen sin, og det tror jeg er helt naturlig. Vi bekymrer jo oss for alt mulig når det gjelder avkommene våre, og ikke minst det som evt kan bli et problem både fysisk, psykisk og sosialt senere i livet. Skjønner godt din bekymring jeg, selv om jeg selv har jentebaby og ingen erfaring med guttebabyer. Og så er du nå i det minste ærlig...
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #20 Skrevet 10. juni 2009 Herlighet... En mor som er urolig burde ikke bli møtt med slike usakelige svar. Hun er bekymret. Det gjør henne hverken dum eller ekkel eller noe som helst annet. Hvis dere blir så provoserte, så foreslår jeg at dere ikke sier noe i det hele tatt. Det er nok ikke mange her inne som kan si hva normalstørrelsen på en penis til en 6 mnd gammel gutt er. Mitt forslag er at du spør legen din på neste kontroll med gutten, så slipper du å uroe deg.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #21 Skrevet 10. juni 2009 Herlighet... En mor som er urolig burde ikke bli møtt med slike usakelige svar. Hun er bekymret. Det gjør henne hverken dum eller ekkel eller noe som helst annet. Hvis dere blir så provoserte, så foreslår jeg at dere ikke sier noe i det hele tatt. Det er nok ikke mange her inne som kan si hva normalstørrelsen på en penis til en 6 mnd gammel gutt er. Mitt forslag er at du spør legen din på neste kontroll med gutten, så slipper du å uroe deg.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #22 Skrevet 10. juni 2009 Herlighet... En mor som er urolig burde ikke bli møtt med slike usakelige svar. Hun er bekymret. Det gjør henne hverken dum eller ekkel eller noe som helst annet. Hvis dere blir så provoserte, så foreslår jeg at dere ikke sier noe i det hele tatt. Det er nok ikke mange her inne som kan si hva normalstørrelsen på en penis til en 6 mnd gammel gutt er. Mitt forslag er at du spør legen din på neste kontroll med gutten, så slipper du å uroe deg.
Gjest Skrevet 10. juni 2009 #23 Skrevet 10. juni 2009 oi.. var ikke meningen å poste det to ganger.. )
Anonym bruker Skrevet 3. september 2009 #25 Skrevet 3. september 2009 Har tenkt litt på det jeg òg. Men så sa mannen min at jeg måtte telle "hakkene" og rekne 2-3 cm for hvert hakk. Da måtte jeg bare flire Hehe Gutten min har som regel alltid liten tiss. Tror jeg kan telle på to never alle de gangene jeg har sett han med "slakkiser" og "stor" tiss. Tror det er fordi han er så vilter og yr. Fekter alltid med armer og spenner med beina når han ligger på stellebordet Han er snart 8 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå