Gå til innhold

Pakker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakker dere andre klær til babyen, bortsett fra det den skal ha på seg på hjemreisen? Er det vanlig at sykehuset har alt man trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at du får alt på sjukehuset, men du kan ta med eget viss du heller vil det.

Skrevet

Etter hva jeg har forstått er det ulike "prosedyrer" for dette etter hvilket sykehus man føder ved. På Ullevål, feks, må man visst selv holde barnet med tøy når man er blitt overført til pasienthotellet.

Skrevet

Jeg angrer jeg ikke tok med egne bodyer til lille-gutt. De på sykehuset var alt for store og "utvaska". Ikke noe fine i det hele tatt.

Skrevet

Jeg tok med meg egne klær, og er veldig glad for det! Veldig koselig å ha på babyen gode, fine klær på sykehuset. Men mange synes det er tull. Det som er viktig hvis man har med egne klær er å passe på de, for sender du de på vask får du de ikke tilbake, i alle fall er sjansen liten.

Hører forresten at på mange sykehus må man ha med egne sokker.

Skrevet

Sykehuset har jo eget tøy. Ser de fleste bruker det. Men som sagt over her, det er ingenting i veien for å bruke eget tøy.

Men for min del er det litt stas når babyen skal hjem og endelig få sine egne klær på. En prosedyre vi har filmet i stor stil hver gang.

Venter nr tre nå. Men hentesettet har aldri gått i arv. Det blir pakket ned i en eske sammen med første hårlokk, sko, smokk osv.

Skrevet

I Skien, der jeg skal føde, tar man kun med klær til hjemreise. Men det kan jo være forskjellig fra sykehus til sykehus??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...