Gå til innhold

Desember-jenter - hvordan ligger baby nå ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lura veldi på korsn babisn ligg... har kjent bevegelsa oppe tel høyre og nede tel venstre læææænge... men søndag ommøbelert den tydelivis... og har ikke heilt funne stillinga enda.. har bevegelsa over alt... mye nede tel høyre nu og masse på heile venstre sia... klar ikke å finn ut korsn den ligg..

Annonse

lillejenta mi ligger med hodet til bekkenet.. gjort det kjempe lenge.. håper hun blir der den vegen også.. så jeg slipper setefødsel.. (min største frykt) men mamma fortalte meg at når jeg lå i magen måtte de snu meg mange ganger under fødsel for å få meg ut den riktige veien.. hadde så stoor plass etter 3 brødre som hadde vært der først. hehe

Annonse

er ikke desemberjente da, men november.. Vesla ligger visst nok med hodet ned og ryggen og rompa ut på min høyre side, og derfor beina over mot venstre side av magen.. Hodet var ikke festet da jeg var hod legen sist for to uker siden.. (er 35+2)

Hei.

Var på kontroll på mandag og var da 31+4. Han lå sidelengs eller noe slikt for det var enten noen hender eller føtter som var nede i bekkenet. Det kjennes også veldig godt når han sparker eller fekter med hendene. Håper bare han snur seg i tide.....

Fikk sjekket i forrige uke hvordan hun lå, og det var m hodet ned... Er i uke 33, og legen sa at hun fortsatt kan snu seg flere ganger...m hun ligger fortsatt m hodet ned, og beina opp mot høyre side.. Veldig rart å kjenne hikking der nede liksom.....;) Hun gir meg oxo noen side kick som er litt ubehagelige..... ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...