Gå til innhold

Desember-jenter - hvordan ligger baby nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mini har snudd seg siste uken, han lå medhodet ned på kontroll forrige uke, men denne uken på sykehuset hadde han satt seg i sete.

(er 31+1)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lura veldi på korsn babisn ligg... har kjent bevegelsa oppe tel høyre og nede tel venstre læææænge... men søndag ommøbelert den tydelivis... og har ikke heilt funne stillinga enda.. har bevegelsa over alt... mye nede tel høyre nu og masse på heile venstre sia... klar ikke å finn ut korsn den ligg..

Skrevet

Tror hun ligger med hodet ned enda, boxer med hendene og sparker som en gal øverst i høyre side:) Er (31+2)

Skrevet

På kontroll i går 32+5 lå hun i tverrleie, noe som gjør at jeg føler meg større og feitere enn noensinne! Men for to uker siden lå hun i sete, så det er håp om at hun nå er på vei for å snu seg.

Skrevet

på ul lå ho med hodet ned og føttern opp tell høyre...Kan tru æ kjenne det i ribbeinan at dem ligg der...

Skrevet

Trur vi må få installert vindu på magen sånn at vi har full kontroll :D

Skrevet

lillejenta mi ligger med hodet til bekkenet.. gjort det kjempe lenge.. håper hun blir der den vegen også.. så jeg slipper setefødsel.. (min største frykt) men mamma fortalte meg at når jeg lå i magen måtte de snu meg mange ganger under fødsel for å få meg ut den riktige veien.. hadde så stoor plass etter 3 brødre som hadde vært der først. hehe

Skrevet

Min ligger med hodet ned og festet. Vært festet den siste uka, og har ligget med hodet ned siden uke 28. Er nå i uke 33.

Skrevet

Var på kontroll hos legen i dag, og hun sa at babyen ligger med hodet ned. Jeg har kjent det en stund selv, det er mye spark oppe til høyre.

Er 29+3 idag ifølge legen, tror ikke hun regner helt likt som BIM.

Skrevet

Min har ligget med hodet ned de to siste kontrollene (dvs. 4 uker), men er ikke festet. Er 32+3

Skrevet

Min baby ligger med hodet nede til høyre...han bytter på å ha ryggen til høyre og venstre og beina er oppe under puppene..

Sparker forsiktig han..snill gutt :)

Skrevet

Var hos jm i dag og hu trudde at krabbaten våres lå med hode ned. Skal på ul til fredag så då får vi forhåpentligvis vite det helt sikkert. Er nå 31+ 5 i dag.

Skrevet

Ingen aning.... Men skal til jordmor til mandag.... Håper hun kan fortelle meg det da!!

Skrevet

er ikke desemberjente da, men november.. Vesla ligger visst nok med hodet ned og ryggen og rompa ut på min høyre side, og derfor beina over mot venstre side av magen.. Hodet var ikke festet da jeg var hod legen sist for to uker siden.. (er 35+2)

Skrevet

Vesla mi har ligget med hode ned siden uke 28... Med rompen til høyre og bena sparkende ut på venstre side... :))

Er nå i uke 31+1

Skrevet

Hei.

Var på kontroll på mandag og var da 31+4. Han lå sidelengs eller noe slikt for det var enten noen hender eller føtter som var nede i bekkenet. Det kjennes også veldig godt når han sparker eller fekter med hendene. Håper bare han snur seg i tide.....

Skrevet

Fikk sjekket i forrige uke hvordan hun lå, og det var m hodet ned... Er i uke 33, og legen sa at hun fortsatt kan snu seg flere ganger...m hun ligger fortsatt m hodet ned, og beina opp mot høyre side.. Veldig rart å kjenne hikking der nede liksom.....;) Hun gir meg oxo noen side kick som er litt ubehagelige..... ;/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...