husmorfrøken Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har lurt litt på hva jeg skulle ha på beina til tulla nå i vinter, og fikk tips av ei venninne om at skinntøfler fra nøstebarn er supre, og særlig når de begynner å reise seg. Vi er veldig glad i klær fra nøstebarn, men er vant til stive priser så jeg regnet med at de ville koste litt. Men, gledelig overrasket ble jeg i går da jeg ringte for å bestille og de fortalte at tøflene var priset feil i katalogen og derfor måtte selges langt billgere enn ment. Så opptil to års str koster tøflene bare 138,- istedetfor over 300 kroner ). Vi har ikke fått de ennå men er sikker på at det er et bra kjøp og ville derfor legge ut tipset her. Har selv fått mange gode tips fra andre innlegg så. Noen som har dem allerede og har noen kommentarer?
Luca Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Måtte sjekke dette:-) Men skjønner ikke helt. I katalogen står artikkelnr 81010-39 og 8101-59 til 138 kr, som tydeligvis er feil siden str over koster 342,- Men på nett er det andre bilder og artikkelnr....hmm. REgner med du mener opp til str 22/23 som er feilpriset. Hvilken bestilte du da, siden de har forskjellige artikkelnr. Bildet på rosa tøfler er finere på nett enn i katalog.
husmorfrøken Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg så bare i katalogen når jeg bestilte, så ikke på nettet da. Kjøpte et par i str. 20/21 og et par i 22/23 (siste paret som var lav pris). Det var bare disse str. og minste str. som de solgte så billig ettersom det var de som var priset feil. Grunnen var at de hadde fått samme pris som skinnmokkasinene som er avbildet på samme side. Dama på tlf. sa at det var prisen i katalogen som gjaldt. Kan jo være lurt å ringe inn bestillingen ev. så er du helt sikker, ev. bare ringe de og høre. Håper det ble litt klarere. Jeg bestilte de med rosa på siden jeg har ei jente. Hun er 7 mnd nå, men er litt små i føttene. Hun fortalte forresten på tlf at de var veldig populære og at siden de var så billige var det flere som hadde kjøpt ekstra for å gi bort i julegaver og sånn.
Luca Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Det var jeg som rotet, det var to typer avbildet på nett. Med den ene typen var utgående, derfor var den ikke i katalogen. Tøflene var fine de, så skal vurdere litt nå om vi ikke trenger det.-)
Halloween-mamma Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har nettopp kjøpt slike tøfler (helt brune) til gutten min på 11 måneder. Fikk samme tipset som deg om at de hadde feilpriset, så da måtte det handles Jeg gikk rett til butikken og spurte etter dem, det var ikke noe problem. Kjøpte str. 22/23, som er litt for store til bebisen min enda, men han har brukt dem i halvannen uke allerede og de er kjempegode! De er virkelig supermyke, og han har ingen problemer med å bevege seg i dem selv om de er litt romslige enda.
husmorfrøken Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2006 Så bra at du er fornøyd da, gleder meg til vesla får sine i posten jeg da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå