Gå til innhold

wæh, jeg er ikke så sulten lenger

Anbefalte innlegg

det skulle jo kanskje være bra at jeg ikke holder på å dø av sult en halvtime før lunchen på jobben, men når jeg i tillegg føler meg annerledes i magen, jeg har vært oppblåst siden unnfangelsen...(er 14 uker på vei.) har følt meg så innmari gravid og nå føler jeg meg nesten som vanlig. ok, jeg har fremdeles ikke lyst på kaffe og brystene er enda ømme. jeg håper at knerten ikke er død, men at jeg har kommet inn i en ny og lettere fase. kan noen komme med noen oppmuntrende ord? jeg skal til jordmor om en uke heldigvis, da håper jeg å høre hjertelyden.

Fortsetter under...

Dei lærde sei at etter uke 12-14 so kommer ei lettare tid, der dei verste plagene i det 1.trimester kan "forsvinne". Jeg hadde selv større mage og var meiroppblåst i uke 8 enn ej e no i uke 12.. Tanken på at noke kan være gale he streifa mej, men som du he ej ømme puppa, litt småkvalm forstatt, so ej satsa på at det sitter støpt, men at den lettaste tida i svangestkapet har begynt, og den trur ej vi må nyte for dei siste ukene e sikkert ikkje so mykje og glede sej til.. FLODHEST!!! hehe... klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...