Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 vi skal snart gjøre et innkjøp av sportsvogn... vi må ha ei vognsom tar minst mulig plass,som er lett i vekt og som er rimelig. Jeg synes de med 3 hjul er veldig stilig;) Men hva anbefaler du? Trenger hjelp til et smart kjøp her;)
Medium fikk guttebass Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg vil anbefale Emmljunga Scooter. Den er lett, ganske liten og billig. Koster ca 2000,-. (Den har 4 hjul da.) Jeg er i hvertfall knallfornøyd! )
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 oki..=) takk:) andre med erfaringer eller:)?
*Kleopatra Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Vi også har kjøpt Emmaljunga scooter, og det virker som ei super vogn! Har ikke tatt den i bruk ennå selv, siden sjarmøren bare er 6,5mnd.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Anbefaler TFK Joggster Twist på det varmeste!!!! 3 hjul, lett til å være en god og romslig vogn og du kan bruke den så lenge barnet ditt trenger vogn. Har hatt både Teutonia og Quinny, de kan ikke sammenlignes!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå