ღneneღ Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Sitter du i baksetet sammen med babyen, når du ikke kjører selv da Jeg føler at hun er litt tryggere når jeg sitter bak sammen med henne (hun er snart 6 uker). Hvor lenge "bør" man eventuelt sitte bak sammen med babyen... Har kjøpt sånn speil slik at vi kan følge med henne baki der, men hun kan jo ikke se oss... Sambo mener det er unødvendig å sitte bak sammen med henne...kanskje han føler seg ensom der fremme hihi Hva gjør/synes dere?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 aldri sittet bak sammen med snuppa jeg... har hatt speil bak så jeg hele tiden har kunnet få sett henne... ;o)
morsara Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jag satt länge bak med vår son. Han var ofta ledsen och spottade ut nappen. Nu är han 5 månader och jag har börjat sitta fram igen eftersom han blivit säkrare på att åka bil!
Larena Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sitter stort sett bak sammen med babyen. Synes det er greit å følge med på at alt er ok, samt at hun fort blir utålmodig i setet når hun er våken. Når hun sovner pleier jeg å sette meg frem.
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 når han var liten baby satt jeg baki, men nå er han 7,5 mnd så nå vil han helst sitte i fred og leike hehe:)
Luca Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis vi begge var i bilen, byttet vi litt på å sitte bak da jentene var nyfødte...men det er lenge siden. Nå sitter storesøster å passer på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå