Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gå ned på butikken som er kanskje 500m unna.. Gikk sånn passe fort til å være meg akkurat nå.. Fikk plutselig en intens smerte i underlivet. Som om noen tok tak inni dær og vridde alt rundt. Jeg stoppet opp og smertene gav seg. Prøvde å gå videre, men smertene kom bare tilbake igjen, dersom jeg gikk veeeldig rolig kjente jeg ikke noe. Tilslutt måtte bare samboer springe tilbake og hente bilen.

Hva i alle dager kan dette komme av? Har ikke hatt smertene i ettertid..

Er 38+1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var bekkenet som ikke ville akkurat da? Det kan jo også hende at det var noen sener som strakk seg mer enn vanlig..? Hørtes ikke godt ut, nei.

Skrevet

Tror også det var bekkenet ditt.

Skrevet

Det kan også gjøre vondt når hodet holder på å feste seg. Jeg får stadig vekk smerter i likheten med de du beskriver og selv om hodet ikke har festet seg her ennå, så sa legen min til meg at det var helt vanlig når de holder på å feste seg... Så det kan jo være det også?

Skrevet

Jeg har også sånne stikkende smerter i underlivet, spesielt hvis jeg går raskt eller bærer tungt. Da må jeg bare stoppe opp. Det kalles for nedpress, og er ikke farlig, bare det at barnet presser nedover. Noen har det i mange uker før fødsel, noen har det aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...