Gå til innhold

Helt ny her inne jeg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips fra en venninne om at dette skulle være en veldig bra side, så her er jeg :-) Har termin 17.april, og begynner å glede meg veldig! Gleder meg så til å kjenne sparkene fra lillegullet vårt nå snart! Førstegangs, så alt er veldig nytt og spennende... :-) Regner med jeg kommer ofte innom med en masse spørsmål... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen da...koselig at du joiner oss....:0)

Skrevet

Hei og velkommen:)

Jeg er også førstegang og synes dette er spennende. Er litt lenger på vei enn deg, har termin 12. januar, og det blir liksom ikke mindre spennende etterhvert som tiden går;) Det er så masse å glede seg til!

Skrevet

Velkommen!

Inne på April-klubben finner mange som har kommet like langt som deg. Koselig å følge hverandre i denne tiden.

Jeg er også førstegangs og har termin 22. april.

Skrevet

Hei på deg! og velkommen i klubben. Her er det bare å spørre i vei hvis det er noe du lurer på: vi er mange med masse erfaring som sikkert kan hjelpe deg .. Du får bare nyte tiden og når du først kjenner spark, klarer du nesten ikke å konsentrere deg om annet, Sånn har jeg det onm dagen. Er 19 uker og kjenner spark hele tiden. Men når jeg ventet første mann kjente jeg ikke så mye før uke 20. Ønsker deg lykke til og kos deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...