Gå til innhold

Fastlege i Bergen?


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Heisann!

Jeg har bodd i Bergen i 4 år nå, men har fremdeles ikke fått meg fastlege her. Nå når jeg er gravid må jeg nesten få meg en lege her, og derfor lurer jeg på om det er noen bergensere her inne som har noen å anbefale? Blir litt rart å skifte lege når jeg har hatt samme damen hele livet...

Bor i Bergenvest forresten, så fint hvis noen vet om en lege på denne siden av sentrum, eller i sentrum.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!! :)

 

Kjenner til problemet ditt, ganske slitsomt å ikke ha den samme legen som du alltid har hatt..

 

Jeg vil anbefale Dr. Trond Hatlebrekke i Nygårdsgaten. Han er en travel mann, men utrolig flink og veldig snill.. :) Vært legen min siden jeg var liten, utenom de årene jeg har bodd borte fra Bergen.

 

Er alltid litt ventetid på kontoret hans, samboern min hater det.. Men jeg syns det er bedre å vente litt og få en bra lege, enn å få en udugelig en som du kommer til hos med en gang! ;) Masse lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Da skal jeg finne ut om han har ledige plasser på listen sin.

Åh, jeg ble letta for svar nå altså. Ble plutselig litt nervøs for at jeg skulle velge en udugelig lege. Gjelder jo tross alt ikke bare meg lenger disse legebesøkene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...