Gå til innhold

Vilsågjerne!!! er du her...

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?? hvor i løypa er du nå??

Dritt å være syk nå altså, men vet ikke hvor mye av hodepinen og det andre som kommer fra sprayingen eller om det er influensa hele greia..?? kjedelig er det uansett.. så venter jeg på mensen må jo ha den før jeg skal starte på sprøyter og er jo typisk at den ikke dukker opp nå seff.....

Men eller går det bedre hehe utenom at jeg gråter for ingenting da, skikkelig sippegrui om dagen hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6629859-vils%C3%A5gjerne-er-du-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Tullemor :)

Stakkars deg som ligger syk,det er skikkelig kiipt det...

Er mye dritt som går for tiden,så du har sikkert en god miks av influensa og reaksjoner av sprayingen...Litt gråtekone du da stakkars...

Jeg sender det jeg kan oppdrive av tantevibber nå,slik at tanta kommer og du får komme deg videre.Nei den kjærringa får lære seg et snev av pungtlighet,vil ikke ha noe kluss for deg nå...C";)

Selv går jeg bare å venter på st.olav...Alt går så tregt føler jeg..Hadde dobbel pergokur foreskrevet fra dem forrige syklus,noe som ga meg sen el og lang syklus..Pergo-fi måned denne måneden,og jeg syntes det rasslet i eggstokkene allerede den dagen "tanta" forlot åstedet..Så det blir vel tidlig el denne syklus da,er på dag 10 nå...

Men du vet,når man ikke har klart det selv på 2,5 år,da blir man ikke videre optimistiske heller..Så jeg håper jeg snart får komme inn på hsg undersøkelsen på st.olav,slik at vi får det overstått...Da kan vi jo prøve privat i ventetiden...

Hyggelig å bli etterlyst foressten...

Håper det går bedre med deg.

God bedring - klem fra vilsågjerne C";)

P.s Om du har Bula på msn,så har hun adressen min også...

Så spennende, får håpe du får det til snart du også, hvis ikke får du hive deg på privat ja.. da kommer du inn med engang... tror tanta kommer nå jippi... var litt småblødning når jeg var på do nå...

Vet du forresten når man kan prøve når en har hatt hormonspiral lenge?? spør for ei venninne som fortalte hun ønsket prøve nå?

Så bra at det er tegn på tanta !

Har allerede hatt kontakt med ciconia,og det er bare å ringe når vi er ferdig utredet på st.olav.Der hos dem er det ingen ventetid...heldigvis..

Når det gjelder hormonspiral så mener jeg å ha hørt at det er ok å prøve etter første tantebesøk...men jeg har ingen sikre kilder å referere til..Flott for din venninne å komme i gang også,håper hun slipper å slite lenge med saken..:)

Lykke til da Tullemor-blir vel travelt for deg fremover nå...

Skal følge med deg jeg !!

Tusen takk, og jeg følger med på deg også.. skal få adr til fra bula i kveld så kan vi skravle litt på mns også, koselig det... vil ikke legge ut min adr her fordi jeg har navnet mitt der... klem

Ja godt å se at tante er på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...