Gå til innhold

hvor tidlig kan småttisene bli puppenektere??

Anbefalte innlegg

min er helt rabiat nå.raser som en okse,og vil ikke ta puppen.men jeg er mer sta enn han =0)

går til slutt.men er ikke dette for tidlig da? han er jo kun 1 mnd...

har fått flaske ofte,men nå prøver vi da puppen mer og mer.når han gir seg er jo alt fryd og gammen,men før det....huffameg....

Fortsetter under...

Være tolmodig, og ha en tøybleie for hånden slik at du kan søle til siden når det blir for ille. Forresten dette er jo Fjummsi sitt ekspertområde, kanskje hun kan dytte noen av sine innlegg (du ser et kult utdrivingsbilde på albumet hennes! Og det er visstnok en pinglete versjon)

Annonse

Det er nok flaska som har skylden her tror jeg. Kutt den ut, og bruk heller koppmating om du må gi tillegg. På www.ammehjelpen.no under amming fra a til å finner du beskrivelse av koppmating.

ja,tenkte på det jeg også.men etter iherdig "tvang" hele dagen går det bedre for hver gang =0)

er blitt mer våken,og noen lure triks er i boks.må gi tillegg ennå,for jeg tror ikke jeg har nok.men det øker,det øker =0)

er virkelig glad for rådene.tusen takk =0)

men om jeg kommer så langt som til fullamming aner jeg ikke.men håpet er der.

Hallo:)

Vet ikke hele historien rundt ammeproblemet ditt, men her blir snuppa helt desperat av sult og klarer ikke å ta puppen ordentlig hvis hun er for sulten. Har løst dette et par ganger ved å først gi bittelitt pumpemelk av kopp, så får hun stilt den aller verste sulten. Da er hun blidere, og klarer å ta puppen. (dette skjer mest når hun har sovet for lenge)

På sykehuset fikk jeg forresten nesespray for å lette utdrivningen. Bruker den ikke nå lenger, men det hjalp også. Og så starter jeg alltid ammingen med å rulle/massere i gang brystvorten, så melken er klar til henne.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...