Gå til innhold

Oktober: Hvordan feiret dere den store 1.års dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa var hjemme hos mammaen min å hadde omganssyken som hun fikk på fredag. Søndagkveld(altså bursdagen hennes) havnet jeg på legevakta pga magesmerter(hadde UVI) Å når jeg kom hjem begynte jeg å spy rundt midnatt å holdt på til ca 07 på morra..hehe.. fiiin bursdag...

Måtte bare syte litt altså... kjipt å avlyse hele bursdagen..men like greit siden jeg selv ble dårlig senere på dagen...

Så forhåpentligvis så blir den feiret når vi begge er friske igjen :)

Her feiret vi dagen med brask og bram- SLITSOMT!!!

Vi la feiringa til helga etter, hadde familie på besøk lørdagen og venner med barn søndagen. Var rimelig sliten søndags kveld! Er liksom ikke stort man får gjort, bortsett fra å invitere folk på kaffe og kaker.

Vi valgte litt utradisjonelt denne gangen. Synes 1- års dagen er veldig stort, men hadde ikke lyst å ha det tradisjonelle kaffebesøket. Så vi inviterte alle besteforeldrene til tre-retters middag.

Her er menyen:

Forrett: Serranoskinke og ananas

Hovedrett: Helstekt ytrefilet med kremet sopp, mandelpoteter og rødvinssaus

Dessert: Sjokoladefondant med bringebærsaus

Var litt jobb å lage alt, men ordnet det meste på forhånd, slik at det ikke ble noe stress under middagen. Alle var kjempefornøyd!

Lykke til med deres selskap, veldig kjekt med 1-årsdag!

Nå er akkurat selskapet slutt og mitt lille bursdagsbarn tar seg en lur etter strevet. Jeg tar meg en liten pust i bakken før ryddingen.

Vi har hatt en familie med to små barn på kakeselskap klokka ett. Anni fikk grise med bløtekake med krem, og muffins, men favoritten var absolutt gelé. Ellers lekte vi med såpebobler og ballonger.

Storesøsteren fylte syv i går og da hadde vi to "full guffe"-selskaper, så jeg ville ha et litt roligere selskap for ett-åringen.

Hadde først besøk meg familie, koste seg mykje med kake og pakker. dagen etter hadde vi litt venner på besøk.

Var to kjekke dager.

Gullet var ikkje i topp form, litt våken om nettene p.g.a tenner.

men det virka som han kosa seg mykje då me hdde besøk for han.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...