Gå til innhold

Oktober: bringebærblad kapsler - hvor mange?


bompibomp

Anbefalte innlegg

Hvor mange kapsler tar dere hver dag ? Vet at det står 2 stk pr dag på pakken, men ofte tar man jo litt mer enn det som står på pakken for å få skikkelig virkning (f.eks. med c-vitaminer).... Hvordan fungerer det med disse - noen som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, fikk vite på helsekostbutikken at man kan ta opp til 6stk. per dag mot slutten.... I alle fall de kapslene som jeg fikk anbefalt. 160kr. for en liten boks som hun sa rakk i 16dager da.... Drikker te i stedenfor jeg da, må ha litt varmt i halsen for forkjølelsen min og ;) Men kapslene skal visst være mye mer effektive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tips om 6 pr dag - tok dette fra uke 34 og økte de to siste ukene til 9 per dag - nå er jeg over termin med 3 dager.

Mulig at 9 er litt drøyt - har hørt her inne at enkelte har registrert høyere blodtrykk og mener det kan være kapslene??

 

Jeg er uansett ferdig med boksene mine (tømt 3 stk) og regner med at naturen står for resten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 2 morgen og 2 kveld i 4 uker nå, gikk tom og kjøpte en ny i går,nå skal jeg ta 2 morgen og 3 kveld, og det er jo anbefalt å ta en tid etter fødsel også, skal visst hjelpe livmoren å trekke seg fortere sammen. Vet ikke jeg, men det skader jo ikke å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...