Gå til innhold

Ble spaadd graviditet av 7 her inne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager aa maatte fortelle at dere desverre tok feil.

Ser ut for at tanten er kommet paa besoek, saa det blir ingen 2007 baby paa meg. Neste pp er mai/juni.

Tusen takk for ale dere som tok dere tid til aa spaa meg, og til elastica som til og med spaadde min kjaere da han var innom.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ble bare nysgjerrig jeg! Hvorfor skal du ikke prøve mer før i mai/juni?

Er det noen spess grunn til at man ikke skal prøve for ofte? Hmm...

Skrevet

Nei, men min kjaere er i USA og jeg i Norge, saa blir litt vanskelig. :)

Skrevet

Åhh...sånn ja! Da kan det nok bli vanskelig ja!!

Skrevet

Heisann vennen :-)

Veldig trist å høre at det ikke klaffet for dere altså!!! Spesielt siden det går så lang tid til neste gang.!!!

Det var rart at så mange har spådd det samme, men at det likevel ikke klaffet..? Kanskje egget ble befruktet -men ikke klarte å feste seg..?

Hmm.Nei det er ingen vits i å spekulerere..

Vil hvertfall gi deg en stooooooor trøsteklem XXX XXXX XXXX

Jeg er helt sikker på at du blir raskt gravid neste gang du prøver på det!

Klem

Skrevet

Ps!

Ville bare si at det var veldig koselig at din kjære skrev inn her altså. Han bryr nok seg veldig mye om deg ja!!

Jeg spådde ham med det i tankene at dere var vanlige prøvere.

Det ligger mye fruktbarhet rundt deg -så dersom dere hadde hatt fere muligheter så ville det nok klaffet!

Hils til ham og si at han må fortsette å ta så godt vare på deg:-)

Skrevet

Ingen 2007-baby, saa da satser vi paa en 2008-modell istedetfor. :)

Ja, jeg vet jeg er utrolig heldig som har en saa fantastisk mann som stoetter meg i alt og alltid er paa min side. :)

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han... han er der naar jeg vaakner midt paa natta av mareritt, naar jeg ringer bare fordi jeg savner stemmen hans, og han har hjulpet meg utrolig mye mtp mine heller daarlige kommunikasjonsevner.

Har alltid hatt problemer med aa snakke om foelelser og han venter til jeg er klar... samtidig som har pusher meg slik at det blir lettere for meg aa fortelle han hvordan jeg har det.

Vi har det godt sammen. Er som om jeg endelig er kommet hjem, hvis du skjoenner...

Skrevet

men pokker da! men tante rød kan jo og komme på besøk for det om du er gravid?

*huulk*

Skrevet

Ja eg fekk vel opp ein mnd som go guten din ikkje var heime på!!He he.Men du,blir han hos deg til sommeren? Får opp graviditet på deg då.Klem

Skrevet

Ja, de sier saa, twig. :)

Skal ta en test likevel i morgen eller torsdag. Kun for aa se om jeg muligens har hatt en spontanabort igjen... er jo mulig jeg ikke har problemer med aa bli gravid, bare problemer med aa forbli gravid. Hadde jo den for en tid tilbake, vet du. Og tr har jo vaert rar de to siste mnd'ene.

Skal holde deg oppdatert. :)

Glad i deg, vet du. *klem*

Skrevet

Hei nattinatt,

Baade ja og nei... tror du sa at enten var jeg gravid eller saa ble jeg det foer jul. :)

Men du visste jo ikke at han er i USA. :)

Han blir ikke her i sommer, men jeg kommer til aa reise bort til han saa fort jeg er ferdig med eksamener i mai/juni. :)

Har alt funnet et sted her som tilbyr akupunktur.

Naa skal ingenting vaere uproevd, og jeg overlater ingenting til tilfeldigheter i sommer. :)

SKAL ha 2008-baby, jeg.

Saa faar det heller bli en Fisk. (er Fisk selv, saa vet hvordan vi er *ler*

Tusen takk for klem og tidligere spaaing. :)

Setter STOR pris paa det fra alle sammen her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...