bompibomp Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hvor mange kapsler tar dere hver dag ? Vet at det står 2 stk pr dag på pakken, men ofte tar man jo litt mer enn det som står på pakken for å få skikkelig virkning (f.eks. med c-vitaminer).... Hvordan fungerer det med disse - noen som vet ?
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hva er bringebærblad kapsler og hva skal de hjelpe for?
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 på den pakken jeg har så mener jeg det sto to om morgen og to kveld. men glemmer det hver morgen så jeg tar bare om kvelden.. men skal gå å tra to syk nå straks så husker jeg det:) - skla hjelpe livmoren tilå trekke seg fortere sammen etterfødsel, styrker livmoren står det vel på pakkenmin.
Storebror & Lillebror Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 På boksen min står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig. Foreløpig tar jeg to om morgenen og 2 om kvelden, så øker jeg nok doseringen til 3 av gangen når terminen nærmer seg.
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 De skal få livmoren til å trkke seg raskere sammen etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå