å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 jeg har så utrolig mye kribling i beina, er det noen som vet om noe som hjelper? det er så ufatlig irriterenes.....
Snupidupi Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Vesst du mein urolige bein... så har æ også plagdes med det.... fikk et kjærringråd hær inne om at man sku knyt rød ulltråd rundt anklan... funka utruli nok på mæ... ellers så kan det vel vær at man mangla magnesium...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Har hatt det samme problemet selv og det blir kalt for restless legs. Har ofte plager med det spes. kvelden. Men.. kjøp magnesium . Det hjelper. Det hjalp på meg og har hjulpet andre. HVis du vil være helt sikker på at det ikke er ufarlig hør med legen din.
Fikk nr to i desember Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg fant også ut at det hjelper med magnesium! Et tips er stille seg på noe kaldt når kriblinga kommer, enten gå ut eller i kaldt vann i dusjen/badekaret. Det gjorde jeg mens jeg ventet på at magnesiumen skulle virke!
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Magnesium og kalsium!!!!!!! Hvis du får i deg ca 1 L melk om dagen trenger du ikke kalsium da.....
Nicita73 Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Magnesium + B6 Vitaminer, det er det det som hjalp meg. Men også utstrekking av lår og legger flere ganger om dagen, gåturer og dette kjerringrådet om ulltrå rundt leggene. Lykke til, vet hvor frustrerende det kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå