Gå til innhold

Jeg bærer vekta mi selv jeg!

Anbefalte innlegg

Så det så! hehe..

Jeg har alltid vært overvektig. Halvparten i familien min er overvektige. Sånn er vi! Den plager meg faktisk ikke i det hele tatt. Klart, jeg har dager hvor jeg gjerne skulle hatt en vero moda bukse i str 38. Men etter hundre slankekurerr, sultekurer om du vil så ga jeg det opp og heller prøvde å bli fornøyd som jeg er!

Ikke vet jeg om det er min jeg-er-stolt-av-meg-selv-likevel-jeg holdning, men verken jordmor eller lege har sagt noe om vekta mi. Og jeg er over 100 kg! Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke veier meg hos lege eller jordmor fordi jeg ikke vil ha tallet på helsekortet. Dette er fordi jeg i mitt forrige svangerskap følte meg rett ut mobba pga av det. Jeg prøvde for harde livet å være sunn og aktiv. Men når jeg ikke klarte å gå pga bekkenet så sa det stopp av seg selv. Likevel gikk jeg ikke opp så mye, 11 kg tror jeg.. Og de raste av igjen og!

Denne gangen er jeg minus 5 kg. Jeg gikk først ned 6 kg, pga kvalme og lite matlyst. Og nå er jeg 19 uker på vei og har lagt på meg 1 kg etter vekttapet. Jeg er strålende fornøyd med meg selv. Magen strutter og jeg ser gravid ut=)

Men det hadde jeg vært om det hadde stått pluss 5 også, jeg bærer på et barn, MITT barn. Uansett hvor stor jeg er så har jeg og mannen min klart å lage et barn til. Vi har ei jente fra før, og tenk så heldige vi er som skal ha to jenter.

Nå prøver jeg ikke å spise meg ihjel på snop. Men gudskjelov er jeg ikke godtefysen, er blitt mer gla i mat. Og mat må man ha, feit eller ikke.

Jeg har en fantastisk mann, som faktisk er 192cm og ikke overvektig. Han har trent masse før, så han er ganske fin om jeg kan si det selv. Han viser det hver eneste dag at han elsker meg, og han liker meg han, fettet og! Strekkmerkene også! For de er en del av meg! Han elsker å kose med det ekstra fettet jeg har. Du er så god og myk sier han hele tiden=) Sånt hjelper selvfølgelig på selvtilliten. Men vi jenter må først og fremst ha den selvtilliten INNI OSS SELV.

So what om vi er store? Hva så om vi ikke kan bruke str small? Plager det andre enn oss?? NEI, så fuck off alle som plager seg av min vekt. Du bærer den ikke!

Dagens utblåsning fra store, men fine meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6629197-jeg-b%C3%A6rer-vekta-mi-selv-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

YEah... Signerer den jeg og... I bunn og grunn er det jo kun oss selv som skal bry oss om oss selv... Det er jo tross alt ingen andre som må leve med kroppen vår enn oss selv... Og dessuten så er jo alle mennesker vakre, hver på sin måte...

ah, vi skulle hatt flere som deg! og mannen din! min samboer er og verdens beste! han bryr seg ikke om at jeg veier 20 kg mer enn han! han elsker meg akkurat som jeg er! så er ikke redd for å gå mye opp i svangerskapet!

kos deg med magen

Annonse

Kjempefint innlegg ;o)

Kjenner meg igjen i masse der ja! Jeg er oxo 100+, men er stolt av meg selv. Synes ikke jeg ser så jævlig ut jeg ;o) Klarer en å være fornøyd med seg selv, å ikke gå å se hvordan alle andre ser ut, så kan en ha det veldig bra!

Som jeg sier til mine TYNNE venninner: Blir det krig jenter, kommer ikke dere til å overleve lenge uten mat :o) haha

Stå på jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...