Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Endelig er det min tur til å si 100 dager igjen!! Har et tøft svangerskap denne gangen (har en gutt på 14 mnd fra før), med bekkenløsning, svangerskapskvalme som aldri liksom gir seg, og nå svimmelhetsanfall som nesten slår meg helt ut. Har fått beskjed av legen om å være mest mulig sengeliggende og kjøre minst mulig bil, så synes egentlig 100 dager igjen er leeenge... MEN, i dag kan jeg feire litt her hjemme for meg selv hehe ) JIPPI!!
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer da, og i morgen er det tosifret.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Takk for det!!! Tosifret ja... deilig!! )
selfangerkjerringa Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer!!! Jeg har noen-og-nitti igjen, og hadde egentlig sett fram til at det er såpass lenge igjen. Helt til jeg fikk bekkenløsning i helga, og albuen har klikka... så for første gang i på lenge ser jeg FRAM til at bim teller stadig lenger ned for hver dag
Bellen Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Grattis med 100 dager igjen! Håper du får feriet dagen som seg hør og bør:) PS: Gratulerer med tosifret antall dager igjen i morgen, en deilig følelse det og:)
Januarjubel! Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg gratulerer og deler gleden med deg Zoomer, jeg har også 100 dager igjen idag. Så da venter vi vel begge vårt lille nurk 18. januar? Iallefall i teorien. Hurra for oss!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, terminen er 18. januar ) Vi venter en liten jente denne gangen, og vi har en gutt fra før, så det blir hyggelig med en av hver.
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Gratulerer så masse Zoomer.. Så hei til deg på msn også, men vet ikke om du har sett det.. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*C83* fødte13/1 Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har og 100 dager igjen i dag, og er kjempeglad for det! Har faktisk montert babysenga nå nettopp...... Ja, vet jeg er ivrig, men bare for å feire litt ekstra..Hehe..)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2006 Vuggen vi har står fortsatt på loftet, og sprinkelsengen bruker han som skal bli storebror fortsatt, men det er av rent praktiske årsaker (plassmangel)... Var like ivrig som deg med førstemann )
*C83* fødte13/1 Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Hehe..Har ei jente fra før på 20 mnd, så man skulle jo tro at man klarte å styre seg denne gangen.. Men når svigermor kom innom med ny seng, kunne jeg jo ikke bare la den stå der helt alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå