nici Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Synes denne vogna virker veldig bra for aktive foreldre som vil ha en vogn som er lett og enkel å frakte med seg. Men jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med den på vintertid? Bor i Tromsø med masse snø om vinteren, så æ må ha en vogn som er grei å trille på ubrøyta veier med mye snø!!
2nj♥ Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Jeg har TFK-joggster II (regner med at det ikke er veldig stor forskjell....) og brukte den i vinter, og da var det MASSE snø her hvor vi bor. Opplevde veldig ofte at fortauene ikke var brøytet når vi skulle ut på tur, så jeg måtte brøyte meg vei med vogna...... -Men det gikk utrolig greit. Jeg synes TFk-vogna var kjempebra på vinterføre, så den kan jeg virkelig anbefale! Det eneste jeg synes er dumt med den er at sportsvogndelen kan vende begge veier, vet ikke om det er slik på III også? Men vi har en Quinny Freestyler i tillegg som vi har brukt et halvt år. Den er mye mindre i sittedelen enn TFK-vogn og på langt nær så stabil. God vogn det også, men sønnen min på 13 måneder fyller snart hele vogna. Dessuten tar TFK-vogna mindre plass i bilen. Gleder meg til å ta i bruk TFK-vogna igjen når babyen kommer i desember.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 TFK virker super på ulentterreng men har ikke prøvd på snø, men all info jeg har fått er positiv til det også. Vet at det er en Jogster twist og den har svingbart forhjul mener Jogster III har fast hjul Det kan i allefall kjøpes til svingbart forhjul og de svingbare kan låses. På ulent terreng /snø bør hjulet være fast/låst det anbefales å bruke et fast og ikke et låst svingbart på veldig ulent føre Jeg har kjøpt TFK pro denne har litt annen utforming men blir ikke noe særlig større en jogstern sammenlagt og ikke minst sportsdelen kan SNUS. Man bruker samme hardbag og sportsdelen er romslig regulerbar rygg og fotbrett
nici Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar:-) Jeg blir vel mer og mer overbevist om at vi skal kjøpe en TFK-vogn, så får jeg se hvilken type det blir. Babyen vår kommer i midten av februar, så jeg gleder meg til å være ute og trille tur i ny-vogna!! Er litt usikker på om vi skal bestille fra Nederland eller kjøpe den i Norge, men hører at det er en del å spare på å bestille på nett.
2nj♥ Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 mente selvsagt at det var dumt at sportsvogndelen IKKE kan vendes begge veier. Hmmmm....går ofte litt fort i svingene her. Tror ikke du vil angre om du går for en TFK-vogn. Ja, det er jo endel billigere å bestille fra Nederland. Vi vurderte også det, men endte med å kjøpe her hjemme da det ville være lettere om vi skulle få problemer med vogna, reklamasjon eller noe ble ødelagt, så hadde vi jo garanti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå