Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Har nå vært syk sammenhengende i 6 uker. Er i uke 19. Virker som jeg får alt som går av virus. Nå har jeg ligget med verkende ledd og muskler og vondt i hodet og kvalme siden i går kveldl får ikke i meg mat lengre heller. Mamma vil jeg skal gå til lege, men jeg orker ikke tanken på styret engang. Finnes det noe legevakt i trondheim? Ikke noe nummer på gulesider dit i alle fall...
selfangerkjerringa Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Fins legevakt i Trondheim ja, men du kommer neppe inn på dagtid - det er meninga du skal kontakte fastlege. Først etter fire tar de inn folk som ikke har brekt foten eller andre akutte ting. Det du kan gjøre er å ta kontakt med jm eller føden først. Eller fastlege som sagt Ikke lurt å være "beskjeden" når en er gravid. Du har tross alt fler enn bare deg selv å tenke på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 fastlegen hadde ikke tid... skulle ringe meg om to dager
selfangerkjerringa Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Da ringer du jordmor, føden eller legevakta. Du kan ikke går rundt syk så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå