Gå til innhold

Får ikke sove på natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre natten på rad nå,og flere før det.Får bare ikke sove,går rundt oppi sengen,vrir og vender meg.klokka tikker å går.Forferdelig,noen tips her,andre som ikke får sove.Føler meg som et slips,øynene svir.Hjelp! Blir så lei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du er ikke aleine om det gitt...MEn sover da litt jeg da.. Men vokner jo nesten hver bidje time da..Og er lys våken..He he merklig det der.

Prøv med en varm dusj og sånn før du legger deg kansje, og en god te eller noe. Vet jo ikke hvor langt du er kommet i svangerskapet men.. Er jo litt viktig at vi prøver og hvile litt nå føre nurkene kommer ;)

Lykke til da :)

Skrevet

Har det sånn jeg også...kribler skikkelig i kroppen min om natta og får ikke sover..har bekkenløsning også så har stadig vondt. Føler i tilegg at jeg har vondt i hele kroppen...skikkelig vanskelig å få sove.....

Skrevet

Når jeg har problemer med søvnen legger jeg meg på sofa'n og ser på tv jeg.. eller en video... like greit å få "gjort litt" når jeg likevel er våken.

Når jeg får fokus vekk fra det at jeg " må" sove sovner jeg som regel på sofaen...

Blir ikke helt det samme som søvn i senga, men bedre enn ikkeno...

Skrevet

Jeg har også slitt litt med å sovne, og når jeg endelig gjøre det så våkner jeg igjen for jeg må tisse.... Så samme greia igjen... Jeg bruker ofte å drikke kamillete om kvelden, og kanskje spise litt! Det hjelper masse. Kamillete er avslappende! Prøv det!

Skrevet

Jepp, kjenner til det problemet. Sukk.. tenker at det er vel kroppens måte å forberede oss på nattevåk om noen måneder. Men slitsomt er det. Jeg er jo for så vidt "heldig" som ikke trenger å stå opp i otta, da, siden jeg er sykemeldt, så om jeg sovner på morrakvisten sover jeg til jeg våkner. Ikke for at det føles så bra, heller. Får dødsens dårlig samvittighet for å sove halve formiddagen og deretter sitte som et slakt resten av dagen. Blir liksom aldri helt "utrøtt". Men TV, en bok, en kopp med varm melk hender hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...