Gå til innhold

Kjære alle sammen- gode snille venner :o)

Anbefalte innlegg

Titter innom for å se om noen hadde svart meg på innlegget mitt på min svarteste dag så langt......(forrige mandag)

Tuuusen takk for 24 svar!!!! Er helt overveldet, jeg!! At det kan være så flott å være her inne, blant venner som bare oppmuntrer, trøster og viser at de forstår! Det kom noen tårer når jeg leste svarene fra dere... Det var sånne utrolig fine svar! :o)

*snufs* Jeg må innrømme noe...(*hvisker*: ) jeg har printet ut alle svarene, må ha de å lese på når jeg føler at verden butter i mot... ;o)

Nå har jeg snakket med sykehuset og vi skal ha en pause til desember. Da begynner jeg på spray igjen. Det blir godt med en pause, har bestilt HSG-røntgen (av eggledere) og skal bare kose meg med trening, vennelag, familien, god mat og drikke......Og så skal jeg på Hallelujah-konserten til gitargutta i Spektrum 21.okt-noen andre? ;o)

Hvordan går det med dere??

Snøfilla, Smilet, finetine, Snupi, Spira, li-li, Tullemor, Mutya,Emma, Elina73,ivf, Ann-ch.,gøril, Bula, ano`num, Vibeke&knøttet, vekt75, trinemor78, Vilsågjerne,Mai07, tromsøjenta, Sunniva, Ung voksen, Marit73, Brumm, Linemor, Cristina....m.flere(+andre som har kommet til og andre jeg ikke har nevnt her):o)

Vil sende noen skikkelig varme klemmer til dere alle, og særlig dere som har mislykkes i det siste. Utrolig leit å lese at eggene til Sunniva heller ikke tålte opptining. Føler med deg....Det er en vanvittig vond følelse. Man får liksom ikke prøvd engang - håpløst!! (*sukk*)

Til dere som har testet positivt - GRATULERER så masse! Nyt følelsen og tenk positive tanker.

Masse lykke til dere som knasker piller, sprayer eller stikker - og til dere som "bare" venter ;o)

Selv prøver jeg nå og leve så "normalt" som mulig (noe som er komplett umulig, da babyer finnes overalt og man blir minnet på de hele tiden..)

Kjenner at en del av optimismen jeg hele tiden har hatt har blitt erstattet av en beinhard realisme. Ting KAN faktisk gå galt, rett og slett. Det er ingen selvfølge at dette vil gå til slutt. Det er en vond følelse. Jeg jobber med meg selv for å komme tilbake der jeg var, men mye positive tanker og glad optimisme!!

Ønsker dere alle en riktig god dag og en god uke. Jeg savner dere og kommer til å titte innom her. Det er noe med den avhengigheten vet dere.. he he ;o)

Stooooor klem fra

Fortsetter under...

Kjære Lenn :)

Jeg håper du får noen deilige måneder frem mot desember,med både trening og venner,god mat og god drikke ! Det fortjener du virkelig! Samtidig så er det kanskje akkurat det du trenger i baggasjen når dere begynner på neste forsøk...? Jeg skal følge med deg i kullissene,og sende positive tanker når det trengs.Dette skal gå din vei snart Lenn :)

Klem fra vilsågjerne.

Åh så koselig å høre fra deg... det varmer godt!! Jeg syns du høres uforskammelig positiv ut hehe du er ei tøff jente med bein i nesa. og du ser fremover igjen.. vet ikke om jeg hadde vært like tøff.. men har vi noe valg?? vi har jo alle ønske om en spire??

Jeg vil bare ønske deg lykke til videre og nå må du kose deg, og nyte livet med mann, venner og vin hehe...så skal jeg krysse igjen jeg for at du lykkes neste gang..

Gitar gutta ja, du er heldig, de er jo såååå flinke..

Koselig at du stikker innom oss så vi får høre hvordan du har det.. bryr oss om deg vettu... ta vare på deg selv..

STOR KLEM

Å hei Lenn!!

Så kjekt å lese innlegg fra deg!!!

Vet akkurat hvordan du har det. Er ikke her inne så ofte lenger :-) Skal begynne igjen på nytt forsøk omtrent samtidig som du.

Nå forsøker jeg å tenke positivt - "Da kan jeg drikke vin i mitt eget bryllup i november" og slike ting.. Vil jo helst begynne igjen med en gang, men de sier jeg må ha en vanlig mens først før jeg begynner på nytt forsøk. Har blødd i 14 dager etter SA - men nå har jeg visst sluttet. Da kommer vel mens om 3 uker tenker jeg - så må jeg vente 3 uker til til neste - og så kan vi begynne med sprøyter. Det er i slutten av november. Vi prøver igjen vi, Lenn!! Skal følge med deg da!!

Har tenkt masse på deg, og håper å høre fra deg snart igjen!

Klem fra meg

Heisann Lenn

Tittet bare innom og så innlegget ditt. Har tenkt masse på deg!!!

Her går det sånn passelig.....klarer ikke engasjere meg i alt og alle for tiden,så jeg holder meg helst borte fra disse sidene. Men det betyr som sagt ikke at jeg ikke tenker på deg!

Jeg prøver også å leve mest mulig normalt...ikke alltid så enkelt, men jeg prøver iallefall. Er på jobb, trening, treffer venner og går på kino etc. Godt å leve for noe annet en bare forsøk igjen. Det dreier seg jo KUN om det mens det står på, og det er ganske så slitsomt i lengden. Mens nå nyter jeg kaffe og rødvin og prøver å kose meg som best jeg kan. Tankene er der selvfølgelig hele tiden, men det kan man jo ikke kontrollere. Dessuten er det jo lov å være trist og lei....kan jo ikke nekte meg selv det heller. Men prøver å tenke fremover, å være positiv, og gjøre meg klar for nye forsøk. Tar nok en pause vi også iallefall frem til desember, mulig at vi prøver igjen utpå nyåret...

Har også begynt å tenke litt på adopsjon....men vi har to forsøk igjen før vi gir oss. Adopsjon har aldri vært alternativ før, men nå er jeg faktisk litt på gli. Det er masse å tenke igjennom, og det er en tidkrevende prosess. Vi får se. Skal iallefall gjennomføre de to siste forsøkene, så får vi se hva fremtiden bringer!

Heldiggris som skal på halleluja konsert!!! Der skulle jeg gjerne ha vært! Det er stortsett den cd'en jeg spiller hver eneste dag opptil 10 dager!!! Er så flott!!!

Lenn, ønsker deg lykke til med fremtidige forsøk! Ta vare på deg selv, og nyt å ikke være i "prosessen". Gjør det du har lyst til, kos deg med sønnen din og ha det riktig godt!

Jeg tenker på deg og titter kanskje innom innimellom. Ha en fin dag :)

Mange mange klemmer

Åhh der er du jo. Har savnet deg stort her inne Lenn. Har vært innom hver dag for å se etter innlegg fra deg.Liksom litt rart når noen "forsvinner".

Skjønner at du trenger en pause fra alt. Ting dreier seg jo bare om prøving.Jeg blir iallefall ganske ukonsentrert på andre ting. Veldig slitsomt. Men desember er jo ikke så lenge til. Vi er jo i oktober allerede. Men du skal se at 2007 blir ditt år Lenn.

Ser at du har bestilt HSG-røntgen også.Bra,for da kan du jo faktisk få svar på om egglederene dine er tette el. ikke.Ikke akkurat en behagelig undersøkelse,men i forhold til alt annet vi går igjennom,er jo det bare barnematen.Håper det går bra.

Jeg håper du klarer å få litt avstand fra prøving,og klarer å kose deg med gullgutten din og ikke minst mannen. Og at du tar godt vare på deg selv Lenn. Du fortjener litt glede nå.Så kommer du tilbake med ny optimisme og mot i desember.

Håper du stikker innom av og til

Kjempestor klem fra meg.

Annonse

Heisann vennen!

Så godt å høra fra deg igjen! Savner deg og tenker på deg:)

Godt å se at du har komt deg litt ovanpå, og klarer å se gleder i kvardagen og framover!

Er ikkje lenge til desember og nye mål i sikte!

Det skal nok bli din og vår tur ein dag òg!

"Tenk på dette når livet tynger:

Det er etter uver at fuglane synger,

og regnbuen står der og minner deg på

å løfte ditt blikk

mot nye mål!"

Go-klem fra din venn,

Så hyggelig å "se" deg igjen Lenn. Har savnet deg her inne:-)

Synes du har kommet fort til hektene etter den nedturen du fikk, det er litt av en prosess vi må igjenom. Jeg skjønner godt at nedturen blir enorm når eggene ikke tålte tiningen.

Selv har jeg vært på ul i dag for å måle slimhinnen. Den var bare 6mm:-(

Altfor lite........ huff, huff, det var så kjiiiipt. Skal bort om tre dager igjen, da må den være bra hvis ikke rekker jeg ikke innsetting før jeg skal på en liten ferie. Det hadde vært veldig kjedelig å "miste" denne innsettingen.

Ser du skal på konsert. GLED DEG....jeg var å hørte på de i Kristiansand i sommer. Det var helt supert.

Nå får du nyte livet, kose deg med vin og pleie deg selv. Regner med du kommer sterkt tilbake i desember.

Ha en fin dag og en god uke du også:-)

Klem fra

Så fint å høre fra deg igjen!!

Og du vet jo alt om nedturen jeg opplevde i går...

Fryktelig trist når det ikke går som planlagt.

Nedturene vil ingen ende ta...

Håper du klarer å samle krefter til neste runde, viktig å samle opp all positiv energi som kan samles....

Og DA skal du se vi lykkes:-)

Stor klem-

Tusen takk for svar, jenter :o)

Kjempefint dikt fra Smilet. Ja vi må ikke miste håpet. Da tror jeg vi har tapt...

Det er en omstendelig prosess dette her. Skulle ønske vi alle slapp å gå gjennom dette her som er så vanskelig....

Cristina: jeg har faktisk også begynt å snuse på adopsjon... Har egentlig aldri vært et tema engang, men det var mamma (av alle!) som brakte tema på bane.... Det er jo også en omstendelig prosess, men man vet jo iallefall at man lykkes til slutt, da........

Men vi har også 2 ordinære forsøk igjen, og vil bruke de før det evt blir mer aktuelt med adopsjon.....

Ha en fortsatt fin kveld :o)

Stoor klem fra

Hei lille vennen:o)

Nå ble jeg utrolig glad for å lese innlegget ditt:o) Og tenk, dere starter i Desember igjen. Det er jo helt fantastisk!!! Nå får du kose deg med venner, familie, trening og kos:o)

Har tenkt sånn på deg. Vært veldig kos å sende sms med deg. Fint å bli oppdatert og føler jeg hadde sviktet deg om vi ikke hadde skrevet... Sånn blir det når jeg ikke har vært her på en stund.

Skulle gjerne vært på den konserten. Var på konsert med de på Tjøme i sommer. Satt i båten og hørte på. Helt fantastisk!!! Utrolig stemning:o)

Spent på når du får tatt røntgen. Det tar vel ikke lang tid. Å jeg er så glad du skal starte igjen. Er sikker på at du får samlet deg helt til desember. Får gjort masse og tilført kroppen mer energi og vært en familie igjen. Det er bra.

Jeg venter på mensen..... Skal jo ha det innen imorgen.... Men er jo greit så lenge den kommer før søndag...sprøytestart.

Vi snakkes vennen. Glad du har det bedre:o)

Mange mange klemmer fra meg

Hei hei lenn:)

Kjekt å se at du har noe å se frem til igjen, og at du i mellom tiden prøver å finne gleden i di hverdagslige tingå som så me så fort glemme ut i denne prossesen..:)

Nyt det så godt du kan så er desember her fortere enn svint:)

Lykke til videre:)

klem

Annonse

Der er du jo=)=)

Har vært å sett etter deg ja! Har tenkt en del på deg etter at det ikke gikk så bra med eggene dine.. Godt å se at du ihvertfall er oppegående.. =)

Jeg har det ganske bra, kan ikke klage. Ul viste ei lita jente!! Storfornøyd med det ja.. hehe.. Er akkurat 19 uker i dag så det går fremover.. Merker ikke så mye til graviditeten nå, og det er egentlig ganske deilig samtidig som jeg lurer på om hun har det bra.. hehe..

Håper det snart er deres tur Lenn!!! Sender all babystøv jeg kan avse.. ***************BABYSTØV**************

Tusen takk igjen jenter :o)

Veldig godt å ha dere her inne!!

Brumm: jeg skal inn til HSg-røntgen/ kontrast allerede på mandag, så her går det unna i svingene! Er spent på undersøkelsen, men gruer meg ikke. Kateter har jeg satt inn før, i forbindelse med 4 innsettinger, så får jeg heller klare mens-smertene som følger med.

Blir godt å sjekke om egglederne er åpne :o)

Ha en fin kveld alle sammen!

god klem fra

Forresten gratulerer med jente-bebisen i magen, Vibeke :o)

Tenk at du har kommet til uke 19, ja hvis jeg virkelig skal begynne å være sentimental nå, så skulle jeg også vært en uke etter deg, som du sikkert husker.........

*Sukk* (og faen.........)

Men jeg skal komme etter!!!!

:o)

Kjære Lenn

Så glad jeg ble når jeg så innlegg fra deg igjen!

Godt å høre at du har det litt bedre, selvom det sikkert er en tøff prosess å jobbe seg igjennom. Så urettferdig som du skriver at man ikke engang får prøvd...........

Ble glad da jeg så du skal starte opp i desember igjen, men godt for kroppen din med en pause frem til det!

Nå må du nyte i massevis av rødvin og sene kvelder, ta en tur ut med kollegaer eller venner og gjøre alt det du liker før du starter opp igjen.

Og GLED deg til konserten, flere på jobben var på den i Lillestrøm og de sa den var fantastisk bra:o)!!

Jeg testet positivt denne uken, så nå krysser jeg bare fingerne. Får svar på blodprøve imorgen, ba legekontoret mitt om å ta en siden St.Olavs ikke gjør det lenger, er veldig spent. Men er nesten overbevist om at jeg er gravid, har altfor mange symptomer til ikke å være det:o).

Ta godt vare på deg selv fremover nå:o)!!!

Klem

Hei:o)

Ja skal sid et går fort i svingene! Så bra du kan få det allerede på mandag!! Ikke noe å grue seg til. Jeg kjente ikke noe!! Det værste var at den dagen jeg var der, var akkurat 1 år siden min exu- på samme sykehus. Da legen spurte meg om hvor lenge siden jeg hadde fjernet en eggleder....."det er 1 år siden i dag" sa jeg.... Da begynte jeg å gråte.. Var jo ganske dramatisk der og da....så var jo rart å tenke på at jeg holdt på å dø på det sykehuset akkurat 1 år før....snufs..

Så dette skal gå kjempe bra vennen!!! En håper jo egentlig på at de er tette da....Da har man funnet ut grunnen til at en ikke har blitt gravid...

Godt ting går fremover vennen, det er supert:o)

Kjempe klem

Huff, ja det var en vond dag da du hadde røntgen. Akkurat et år siden. Ikke rart det kom noen tårer....

Jeg håper virkelig at de kan gjøre noe med egglederne mine om de skulle vise seg å være tette. Skal gi referat.......

Vi snakkes vennen min :o)

Klemmmmmmmmmmmm

Ønsker deg lykke til på mandag!! Om de skulle være tette, skyller de igjennom slik at de åpner seg:o) Dette er jo kjempe spennende!

Jeg har ikke fått mensen ennå....så får ikke startet med sprøyter på søn. Skal ringe ciconia når mensen kommer. Må blø i 3 dager før start... ååååååååååååå det er jo typisk...

Ha en fantastisk helg da vennen min!!!!! Kose dere masse!

Mange gode klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...