Gå til innhold

Oktober: Tips mot forkjølelse....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snufs og hufs, har vært gjennom alle stadiene av forkjølelsen nå, hodepine/rennende nese/sår hals og hoste... Bør den ikke FORSVINNE nå da???? Sitter dypt nede i brystet, tungt og puste & snått i nesa. Har vart så lenge nå at jeg vil prøve ALT. Sies jo at når man er syk så vil kroppen FØRST bli frisk før den tenker noe videre på utdrivelse av baby så jeg vil bli frisk NÅ. I går drakk jeg en halv kopp appelsinjuice m/2 hakkete hvitløksbåter i (lunkent) uten at det ser ut til at det har hjulpet. Jeg skyller nesen med saltvannshorn, tar masse c-vitaminer, drikker te som skal varme/løsne + + + Nå er jeg LEI av å sitte her å synes synd på meg selv, he-he!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da ... det hørtes ikke godt ut. Jeg er selv forkjølet - men det sitter mest i nesa på meg nå. Hadde 2 dager m feber for godt over en uke siden. Jeg snakket m JM om det kan utsette fødselen - men hun mente at det ikke har noen betydning. Jeg er 2 dg. over termin så jeg vet ikke helt... ??

Jeg er heller ingen medisinmann ;-) men kan foreslå:

* varm solbærsaft (det pleier jeg å drikke MYE av under forkjølelse, lindrende + mye c-vitamin.. og godt :-)

* kokende vann, skjær opp skiver av ingefærrot + noen skiver sitron og en haug med honning

God bedring!!

Skrevet

Føler med deg og, jeg har vært 11dager på overtid selv før... Ikke artig men om det kan "trøste" så glemmer man det FORT ;) Jeg sitter jo her nå igjen... Tihi!!!! Takker for tips & LYKKE TIL!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...