utflyttet stavanger dame Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 noen som kjenner til denne? hadde runden her i stavanger området og det var den jeg synes mest om, både når det gjaldt utseende og stabilitet. God å trille var den og.Eneste er at den er litt dyr så hadde vært greit om noen av dere hadde prøvd den tidligere. Ha en fin dag folkens, skal på jobb nå
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Det står masse info om Urban Jungle (eller OTH, One Tre Hill som den også heter) lenger nedover på siden her! )
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har trillet med UJ' en i snart ett år nå - og jeg har gått masse på tur! Den er helt suveren - er bare superfornøyd. Venter en liten en til i mars, og skal kjøpe tvillingvogna også. Kjøpte min vogn fra Tyskland, og sparte en del - kjøpe vogn, bag, sovepose ++.
Mini&Meg Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 hei hmr! Skal og kjøpe denne vogna etter jul/til våren. hvor bestilte du den og hvor mye bealte du alt ialt? skal bare ha sportsvognen jeg da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Har også denne vogna. Er kjempefornøyd. Var på fjellet i helgen og trillet den t.o.m på tursti, gikk helt fint det. Den mangler bremser. Men synst ikke det er krise da vogna bare veier 9 kg. Min første vogn veide 17 kg..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hvor langt kan man legge ned ryggen på den, sportsvognen altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå